Alintă-te cu zmeură şi cocos

Obsedata de cheesecake din mine striga disperată că mai vrea să încerce ceva bun. Nu m-am liniştit pînă nu am contribuit la completarea listei mele de cheesecake-uri. Ieri am preparat exact după reţeta tradiţională fătă nicio  abatere. Îmi place că îmi iese din ce în ce mai bun şi mi se apreciază puţin cîte puţin „talentul culinar”.

Nu mi-am trădat nici de data aceasta buna mea sfătuitoare în ale deliciilor – Teo. I-am urmărit atent reţeta şi uite ce a rezultat în final.

Vrei să faci şi tu această reţetă ?

Dă click aici –http://www.teoskitchen.ro/2011/12/cheesecake-cu-branza-de-vaci.html

După care decorează după bunul plac. Eu am ales zmeura pentru că e fruct de sezon şi cocosul pentru că îl ador.

O zi frumoasă !
Love 
Carola 

Un comentariu

Din categoria Eat me now!

Un răspuns la „Alintă-te cu zmeură şi cocos

  1. Pingback: Cel mai bun cheesecake e cel făcut acasă! | Feelthebeauty

Lasă un comentariu