Sfîrșitul „Povocarea de 21 zile”

Mă simt împlinită pentru că am reușit să duc la bun sfîrșit ceea ce mi-am propus, pentru mine a fost mai mult decît o provocare, mi-am dovedit că pot și că nu e atît de greu pe cît pare. Mă simt mai puternică ca la început, atît fizic cît și din punct de vedere moral.

winner

M-am motivat să alerg fără să renunț după 3 zile, pentru că e simplu să începi ceva și e mare tentația să-ți găsești scuze și să renunți. Acum alerg cîte 5 km, recunosc că a început să-mi placă și nici măcar nu caut scuze ca să nu merg la alergat. Plus la asta, seara, înainte de somn, fac și exercițiile pentru abdomen și mușchii fesieri. Sportul îți dă o senzație de bine, te relaxează, te face să te simți bine si să scapi de stresul acumulat pe parcursul zilei.

 

Am reușit să mă alimentez mult mai sănătos decît o făceam înainte, mai ales în comparație cu perioada examenelor cînd mîncam foarte haotic.
Terci de ovăz, fructe proaspete, legume, 2 ouă fierte pe săptămînă, iaurt homemade, smoothie, avocado, salate improvizate – pe toate le-am inclus în alimentația mea. Fast food nu am mîncat deloc în această perioadă, nici măcar nu eram tentată. Băuturile carbogazoase niciodată nu au fost o slăbiciune pentru mine, apa plată și sucurile fresh sunt favoritele mele.

Dulciurile au rămas punctul meu slab, dar nu mai lupt pentru că le ador. Cum să nu mănînci o înghețată savuroasă vara?

Acum merg mai departe, cu scopul de a menține ritmul, iar mai apoi de a progresa. Eu sunt mîndră că mi-a reușit. Am făcut față Provocarei de 21 zile!

1 comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

One response to “Sfîrșitul „Povocarea de 21 zile”

  1. felicitări! acum rămîne doar să reușești să păstrezi și să continui cu ce ai început.😉

Lasă un răspuns

