Cum m-au inspirat site-urile Do It Yourself

Alaltaieri noaptea nu puteam adormi din cauza căldurii, şi imaginaţi-vă că mi-am petrecut noaptea pe bloguri DIY (do it yourself), m-am inspirat şi mi-am zis că fac o schimbare şi prin lucrurile mele.
Chiar aveam nevoie de ceva ordine prin accesorii, cosmetică şi uite că a venit ziua.
Cam aşa mi-am organizat cerceii mei – deşi nu pe toţi pentru că unii nu iam putut atîrna.

Ai nevoie doar d eun tablou mai vintage şi un pic de fantezie.

După care mi-am spălat periuţele, am găsit o metodă bună – săpun lichid + ulei de măsline (jumate la jumate). Mi le-am făcut curăţele şi le-am pus într-un vas micuţ să le am la îndemînă atunci cînd am nevoie de ele. Cam aşa:

Cam aşa m-au inspirat pe mine site-urile DIY şi noaptea nedormită de alaltăseară.

Încă nu am reuşit să-mi creez acest planner, dar sunt în proces. Fiind o adeptă a listelor cu siguranţă mă va ajuta mult.
 Deci noi vara nu dormim, noi vara ne organizăm lucrurile😀

Love

Carola

2 comentarii

Filed under Old posts

2 responses to “Cum m-au inspirat site-urile Do It Yourself

  1. Yesterday☮

    Awesome!<3

Lasă un răspuns

