Învăţăm să fim mai buni..

Abia aşteptam să vin acasă să scriu despre evenimentul la care am luat parte aseară. Şi pentru că a durat cam 3 ore, am obosit puţin şi mi-am amînat scrierea articolului pentru astăzi.

Despre ce eveniment este vorba ? Doamna Andreea Marin-Bănică a venit la Chişinău să ne aducă în inimile noastre căldură. Atîta energie pozitivă şi inspiraţie am primit în doar cîteva ore că nu regret nici pentru o clipă că am luat parte la acest eveniment. Tot în seara de ieri am învăţat unele lucruri importante despre cancerul la sîni şi pentru că boala nu alege, e important să faci un control la interval de un an, în special femeile cu vîrsta trecută de 40.

Femeia asta a reuşit să facă atîtea lucruri în decurs de 37 de ani că în ciuda faptului că cunoşteam deja multe din ele am început să o admir mai mult. Şi-a început cariera la 19 ani, a fost cea mai iubită prezentatoare tv nu doar în perioada de 9 ani de Surpize Surprize, coordonator al cărţii „Preţuieşte viaţa”, promotor al mai multor companii împotriva cancerului, luptă pentru drepturile femeilor. Eu cred că e inutil să enumerăm acum tot ce a reuşit să facă această mult stimată Andreea Marin. Discursurile ei atît de motivaţionale şi inspiraţionale au pătruns în sufletul a 200 de femei din Chişinău. A spus că e important să ne iubim pe noi înşine, să reuşim să ne acordăm timp, să ne cunoaştem drepturile şi să luptăm pentru ele, dar pe de altă parte nu este o adeptă a extremelor.

Este o femeie sensibilă, dar totodată puternică. Am învăţat de la ea că nu trebuie să stai locul – ajută pe cineva, participă undeva, fă ceva bun. Reuşeşte să faci acesl balans între sufletul tău şi dorinţele celor din jur. Ajută-i pe cei dragi, dar niciodată nu uita de tine. Pe lîngă toate activităţile ei rolul de mamă şi de soţie nu şi-l neglizeajă. Întradevăr o femeie demnă de respectul şi admiraţia noastră.

Mulţumită Doinei Cernavca, care este organizatoarea principală a acestui eveniment „Preţuieşte viaţa cu Andreea Marin”, am avut ocazia să învăţăm de la această zînă cum să fim mai buni.

Cu mult drag

Carolina

3 comentarii

Filed under Old posts

3 responses to “Învăţăm să fim mai buni..

  1. Pingback: Vești bune – Andreea Marin-Bănică vine la Chișinău | Feelthebeauty

  2. Multumesc🙂 M-a motivat îndeajuns Andreea.

  3. andrei

    bravo..esti super

Lasă un răspuns

