Ziua 15-16 „Provocarea de 21 zile”

Cel mai important este diversificarea atunci cînd vrei să adopți un mod sănătos de viață, de aceea mi-am propus să schimb tradiționalii fulgi de ovăz pe un ou fiert, cîteva felii de avocado și o felie de pâine la toaster. Știam deja că avocado are o mulțime de beneficii aupra sănătății, află de aici care sunt și include avocado în alimentația zilnică. Bogat în vitamine, minerale și grăsimi sănătoase, avocado este alimentul perfect pentru a fi consumat în prima jumătate a zilei.

Zilele astea am sărit peste gustări pentru că nu simțeam nevoia să le mănînc. Totuși, iaurtul făcut acasă cu 1 linguriță de gem de viține proaspăt făcut este un deliciu de care nu te poți refuza.

IMG_2862[1]

Mi-am scos 2 aplicații la telefon: 30 Day Ab Challenge și 30 Day Squats Challenge. Aplicațiile includ exerciții pentru abdomen și mușchii fesieri pentru 30 zile, nu sunt foarte complicate exercițiile în schimb formează deprinderea de a lucra mușschii abdominali și cei fesieri.

Mi-am propus să alternez cu alergatul, adică 1 zi merg la alergat altă zi nu, dar în fiecare zi fac cîte 15 minute de exerciții. Am decis astfel pentru că începusem să mă simt epuizată în ritmul care mi l-am propus – de a alerga zilnic.


IMG_2857[1]

De aceea am ales să aleg peste o zi, dar cu mai mare dorință. Duminică a fost ziua mea de odihnă.

IMG_2903[1]

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

