Ziua 13-14 „Provocarea de 21 zile”

Am găsit metoda de a prepara iaurt de casă: se ia 700 ml lapte, se fierbe, se lasă să se răcească la temperatura camerei după care se adaugă un iaurt activia natur și se lasă pe noapte, mai apoi se păstrează la rece în frigider. A doua zi vei avea iaurt de casă, eu am încercat și mi-a ieșit ca iaurtul natur. Dacă nu prea-ți place gustul iaurtului simplu adaugă fructe proaspete sau cîteva linguri de gem. Mama făcuse gem de vișine și în combinație cu gustul acrișor al iaurtului era delicios.

IMG_2842

Ieri a fost prima dimineață cînd am fost singură la alergat, deși am alergat mai puțin decît de obicei mă simțeam bine că am reușit să mă motivez să mă trezesc la 7 și să ies pe stadion.

IMG_2857

La prînz mi-am gătit ceva ușor, doar o salată proaspătă cu o felie de pîine prăjită. Am luat prînzul în compania la serialul Suits. Am optat pentru ceva ușor fiindcă pofta de dulce nu dispare așa simplu și știam că voi mînca înghețată cînd voi avea poftă.

IMG_2840

Apropo, cheesecake-ul de la KIKU e cel mai delicios pe care l-am gustat vreodată. Poate chiar mai delicios ca la Tucano, vă recomand să-l încercați cînd mergeți acolo. IMG_2800

Azi iar am ieșit la 7 la alergat, de data asta am fost în 3. Motto-ul nostru: E greu dar nu e imposibil. Am făcut și niște abdomene. Micul dejun se ia după 2 ore după ce ai făcut sport.

IMG_2854

Dacă ai poftă de SUSHI vino la masterclass-ul de duminică: înveți cum se gătește sushi, savurezi o porție de California rolls, înveți să pregătești Mojito și faci cunoștință cu oameni interesanți. Pentru detalii vezi aici.

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

