Ziua 9-10 „Provocarea de 21 zile”

Reușesc, treptat, să-mi fac o obișnuință din alergat. Recunosc că e greu atunci cînd vine vorba să mă trezesc la 06.45 știind că sunt în vacanță dar cu siguranță se merită. Alerg pe stadion cîte 5 cercuri, după care un cerc îl merg la pas, iar 5 cercuri alerg, iar unul la pas. La început alergam 15, mai apoi am mai adăugat încă un cerc iar acum alerg 17 cercuri + cele 4 cercuri la pas. Începe să-mi placă, deși recunosc că sunt momente cînd îmi vine să mă opresc, dar atunci îmi spun: „Este greu, dar nu imposibil”.

Ziua 9:

IMG_2783

(Dimineața)
Timp: 40 minute
Distanța: 5 km
Calorii: 400

Ziua 10:

IMG_2793

(Dimineața)
Timp: 35 minute
Distanța: 4 km 580 m
Calorii: 351

IMG_2807

(Seara)
Timp: 30 minute
Distanța: 4 km 540 m
Calorii: 356

Nu mi-am pus în plan să alerg, neapărat, și seara și dimineața pentru că nu cred că e necesar. Consider că e suficient doar o dată pe zi, dar dacă voi avea timp și energie să alerg de 2 ori – foarte bine!

Am adăugat în iaurtul de la micul dejun fructele goji care, după cum am mai scris, au proprietăți miraculoase pentru sănătatea corpului.

IMG_2791

La cafea nu am putut renunța, încep să creez o mică dependență, dar nu vreau să recunosc acest lucru. Îi ador gustul, mai ales dacă adaug puțin lapte. Eu nu am adăugat lapte, dar am savurat 2 biscuiți la gustarea de la ora 11.

IMG_2790

Tot în calitate de gustare, doar că la 4, mi-am pregătit niște pesmeți cu brînză proaspătă și cîte 2 felii de roșii. O gustare rapidă, delicioasă și sănătoasă.

IMG_2806

Mâine iar la 06.45, sper să continui în acest ritm pentru că sportul de dimineață îmi dă energie pentru întreaga zi.  Baftă la mîncat sănătos și la cît mai mulți km alergați.

P.S. Azi dimineață un domn ne-a întrebat: „De cine alergați în fiecare dimineață?” Ne-a făcut să zîmbim puțin🙂

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

