Ziua 7-8 „Provocarea de 21 zile”

Am reușit să mă trezesc la 7 dimineața și să mă motivez să mă duc să alerg. Recunosc că căutam 100 de motive pentru care să nu mă duc, dar într-un final am găsit acel un motiv care m-a determinat să mă țin de ceea ce mi-am pus în plan.  E o senzație minunată atunci cînd termini de alergat, mă simțeam bine și plină de energie.

IMG_2769

 

Mi-am downloadat o aplicație „RunForLife” care arată cîți km ai alergat, cîte calorii ai ars și viteza cu care ai alergat. Iată rezultatele mele.

 

IMG_2764

 

M-am alimentat, în mare măsură, corect, totuși nu reușesc să renunț în totalitate la micile tentații. Mi-am permis pizza pentru că am avut poftă și înghețată  (nu doar una). Dar asta e, important este să merg mai departe, important este să nu renunț.

Terciul de ovăz a rămas în continuare preferatul meu, am adăugat lapte pasteurizat (2.5% grăsime) și cîteva fructe de sezon.

 

IMG_2780

Iaurtul e alegerea perfectă atunci cînd vine vorba de gustări, dar îl diversific adăugînd fructe proaspete.

IMG_2779

Am încercat o nouă rețetă, una foarte simplă – frigărui de legume la cuptor. Puțin calorice, dar foarte delicioase pot fi mîncate mai ales la cină, dar eu am adăugat o bucată de carne și acesta a fost prînzul meu. M-am inspirat de aici, dar am improvizat puțin adăugînd dovlecel care e preferatul meu.

IMG_2778

Mâine mi-am pus alarma la 06.45 să merg la alergat, promit că mă trezesc – trebuie să-mi păstrez motivația. La 09.30 o să iau micul dejun: fulgi de ovăz cu iaurt, la 11.00 gustarea – un iaurt, prânzul îl voi lua în oraș iar la cină îmi voi face o salată proaspătă.

Scopul meu este să-mi păstrez motivația, deși mai sunt unele mici scăpări, dar succesul constă în faptul că nu renunț!

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

