Ziua 5-6 „Provocarea de 21 zile”

Cel mai mult efort îl depun la micul dejun, ceea ce înseamnă că niciodată nu trișez și nu mă abat de la regimul sănătos pe care mi l-am setat. Terciul de ovăz nu lipsește niciodată, iar ca să-i dau gust adaug fructe proaspete, iaurt sau pur și simplu lapte. Micul dejum e cea mai importantă parte a zilei pentru că dacă conține alimentele potrivite conferă doza de energie și sănătate pentru întreaga zi.

IMG_2730

IMG_2726


La gustări mai trișez uneori atunci cînd îmi vine pofta de o înghețată sau ceva dulce, oricum încerc să păstrez ideea de sănătate și optez pentru înghețata cu fructe și nu cea cu ciocolată. Atunci cînd am mai multă voință mănînc un fruct, un iaurt sau o combinație dintre acestea.

IMG_2736

La prînz mi-am făcut bruschette, foarte bune de altfel, dar nu prea au ținut de saț așa că am mîncat și o salată de fructe. Rețeta pentru bruschette e foarte simplă, ai nevoie doar de pîine, usturoi, roșii, ulei de măsline si busuioc (eu am pus pătrunjel).

IMG_2741

La cină trișez cel mai des pentru că am pofte și deseori se primește să iau masa în oraș. La cină se recomandă o salată proaspătă sau legume la grătar.

Înghețată voi mînca în prima jumătate a zilei, pentru că nu vreau să renunț la acest deliciu. Mâine, la 07.00 dimineața merg pe stadion să alerg, vreau să-mi creez un obicei din asta, dar tare e dulce somnul la această oră. Se cunoaște faptul că sportul dimineața este de 2 ori mai efectiv decât cel de seară.

De maîne nu mai trișez la cină, beau mai multă apă și merg la alergat dimineața!

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

