Ziua 3-4 „Provocarea de 21 zile”

Regula micului dejun o respect de mică, nu-mi permit să ies din casă fără măcar să fi băut un ceai cu o gustare, deși de cele mai deseori mănînc la micul dejun terci acum am început să consum zilnic fulgi de ovăz.

Fulgii de ovăz au proprietăți miraculoase pentru organism și cel mai important este că te țin sătul pentru mult timp, nu vei avea senzația de foame decît după vreo 4 ore. Îi poți combina cu lapte, apă sau chiar iaurt, adăugînd fructe proaspete îți transformi micul dejun într-un adevărat deliciu. Eu am optat pentru fulgi de ovăz cu iaurt și am adăugat și goji, mi-am dat seama că e mult mai gustos cu iaurt decît cu lapte.


IMG_2668Am realizat că folosesc prea puține proteine în alimentație, pentru că nu sunt o amatoare de carne am decis să introduc in alimentație pește, ciuperci și lactate. La prînz am gătit un quiche, l-am pregătit rapid dar rezultatul a fost pe măsură.

IMG_2679

Ca să ofer mai multă „sănătate” prînzului am mîncat quiche-ul în combinație cu niște roșii proaspete și cîteva frunze de salată. Vezi rețeta aici.

IMG_2684

Legumele la grătar sunt o opțiune ideală cînd vine vorba de cină, deși la prima impresie crează ideea că nu te vei sătura, mai apoi apare senzația de sațietate. Cu un număr mic de calorii dar foarte sănătoase, legumele la grătar pot fi consumate aproape oricînd.

IMG_2694Sănătatea are gust!

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

