Ziua 1-2 „Provocarea de 21 zile”

Eram destul de entuziasmata să-mi pun în aplicare planul. Cu o zi înainte am făcut niște cumpărături și deja aveam în minte cîteva idei de gustări sănătoase. Ziua de curățare a fost cam dificilă, dar cu siguranță se merită pentru că pregătește organismul și-l curăță de toxine. Important este să se consume cît mai mult lichid, de recomandat apă dar se permite și ceai, suc fresh sau smoothie.

Ca să fiu mai responsabilă mi-am pus remind la telefon să nu uit de programul meu. Iată cum arată:

page

La micul dejun mi-am făcut terci de ovăz cu banane, fiind foarte nutritiv conferă energie pentru întreaga zi. În terci am adăugat goji, despre proprietățile nutritive ale acestor fructe miraculoase poți citi aici. Încerc să renunț treptat la cafea, așa că mă limitez la ceașca de cafea la 2 zile. Azi am adăugat la terciul de ovăz fructe de pădure, a dat un gust proaspăt și sănătos.

IMG_2629La prînz se recomandă supă, mi-am făcut supă cremă din spanac, foarte bună defapt, desi sunt persoane care nu iubesc spanacul el este recomandat în special pentru fierul pe care îl conține. Vezi rețeta aici.

La cină am optat pentru un iaurt și niște caise, pentru ca mi-am permis în calitate de gustare o felie măricică din prăjitura care am gătit-o – cremă de zahăr ars. Rețeta am luat-o tot de pe Teo’s Kitchen, o poți găsi aici. E ușor de preparat și-ți amintește de gustul copilăriei.

IMG_2623

 

La gustări îmi permit să mă alint cu ceva dulce sau îmi prepar ceva rapid și sănătos, ca de exemplu un smoothie. În calitate de ingrediente pentru smoothie am folosit lapte rece, 1 banana si visine. Simplu, fresh și delicios.

IMG_2649N-am făcut jogging, dar am ieșit la o plimbare pentru o oră, orice tip de mișcare este benefică, nu?
Îmi propun să merg mai departe, să beau mai multă apă și să renunț treptat la ispitele dulci.

 

Lasă un comentariu

Filed under Provocarea de 21 zile

Lasă un răspuns

