Provocarea de 21 zile

Cercetătorii spun că dacă faci constant un lucru timp de 21 zile acesta devine o obișnuință. Același lucru se întîmplă atunci cînd vrei să renunți la ceva.

De cîteva luni bune mi-a călcat peaste principiul mod sănătos de viață. Îmi tot caut scuze de genul: lipsă de motivație, lipsă de timp, examene sau pur și simplu ignor faptul că nu mă alimentez cum trebuie și-mi zic că de mâine, iar mâine o iau de la-nceput.

Mi-am pus în plan să revin la modul sănătos de viață de altădată – cu pași mici dar siguri. Eu o numesc provocarea de 21 zile, pentru că mai apoi va deveni o obișnuință. Și ca să mă asigur că mă voi ține de cuvînt am de gînd să fac publice toate aceste 21 zile: alimentația și sportul.

21 days

Timpul:

18.06.2014 – zi de curățare
19.06.2014 – 09.07.2014

Scopul: Modul sănătos de viață să devină parte din rutina zilnică

Ce voi face:
– Încep ziua cu un pahar cu apă pe stomacul gol
– Iau 3 mese pe zi  + 2 gustări sănătoase (fructe, iaurt)
– Fac jogging 30 minute în fiecare zi (dimineața sau seara)
– Renunț total la produse precum: maioneză, ketchup, fast food
– Reduc cantitatea de zahăr din alimentație – dulciuri doar în prima jumătatea a zilei (pînă la 12.00)

Asta ar însemna disciplină și perseverență pentru că doar așa poți obține rezultatea. Ca să rămîn motivată seara voi face planul pentru urmăoarea zi și mai apoi voi publica pe blog. Cine știe, poate reușesc să mai motivez pe cineva să facă parte din Provocarea de 21 zile.

Discipline is choosing between what you want now and what you want the most.  A. Lincoln

 

 

2 comentarii

Filed under Provocarea de 21 zile

2 responses to “Provocarea de 21 zile

  1. Maine zi de curatare pe ceai si apa. Iar de poimaine adoptam un mod de viata sanatos🙂

Lasă un răspuns

