Suflete pierdute

Postarea aceasta am inceput-o a scrie pe 11 decembrie, am plins cind am recitit-o pentru ca azi am pierdut pe cineva drag. Si doare, doare enorm sa nu-l mai stii in viata… Ultima data cind am fost sa-l vad a fost ca si cam ne-am fi luat adio, m-am dus la el sa-i duc de mancare si la final i-am zis sa ma imbratiseze strins. Mi s-a parut ciudat, niciodata pina atunci nu i-am zis sa ma imbratiseze, imi venea sa pling si atunci, de parca simteam ca nu o sa mai fie o urmatoare data. Stiti ce mi-a spus? Ca totul o sa fie bine.  

1465371_403519046447217_821277209_n

Ne-am pierdut sufletele. Devenim atit de goi, ca mie frica uneori daca se poate mai rau.

De ce oare ne grabim atit de mult? Sau mai bine zis UNDE? Cel de acolo e mai important ca cel de acasa? Niciodata nu ne facem timp pentru parinti, nu ne facem timp pentru o vorba calda, pentru o incurajare, pentru o imbratisare, pentru un sarut pe frunte.

Ii ajutam pe ceilalti, dar nu ne ajutam parintii. Ne plingem ca nu ne ajunge timp, de parca n-ar avea toti aceleasi 24 de ore in zi pe care le avem si noi. Ne focusam pe lucrurile materiale atit de mult ca uitam de valori, uitam pentru ce traim, uitam sa oferim iubire, dar cel mai grav este ca uitam sa primim iubire. Ne inchidem intr-un lacas care rugineste si devine din ce in ce mai insensibil, ne e frica sa plingem pentru a nu trada sentimente. Dar oare nu e uman sa ai emotii? In goana asta nebuna, purtam orice masca numai nu pe cea originala.

Opreste-te! Opreste-te azi, cit inca nu-i tirziu..

Viziteaza-ti bunelul care inca e in viata, schimba o vorba cu el, asculta-l..

Ureaza-i o zi buna unui necunoscut

Bucura-te de picaturile de ploaie cind ploua, de soare cind e cald, de frig cind afara ninge

Da o mina de ajutor cind nu ti se cere

Plingi, plingi de fericire, plingi de durere – nu-ti fie frica de sentimente

Deschide-ti inima, lasa iubirea sa te invaluie

Azi fii tu, cu lacrimi, cu zimbete..

1 comentariu

Filed under Uncategorized

One response to “Suflete pierdute

Lasă un răspuns

