Lunch-ul de weekend (2)

De aceasta data am gatit ceva simplu dar, in acelasi timp, gustos si sanatos. Salata pe care am preparat-o a fost o mica improvizatie, dar nu e nimic complicat.

lunch2

Ingrediente:

Frunze de salata

Rucola

Conopida

Rosii

Patrunjel

Oregano

Brinza cu verdeata (nu tin minte exact denumirea, dar o gasesti in orice supermarket)

Dupa cum ai observat sunt ingrediente obisnuite, doar ca combinindu-le reusesti sa-ti creezi prinzul perfect. Am adaugat putin ulei de masline (2 linguri) si putina sare.

In calitate de desert am servit inghetata simpla cu fulgi de porumb crocanti-fierbinti. O combinatie perfecta pentru papilele gustative, inghetata rece si fulgi fierbinti – mmm🙂

lunch Irina2

N-am putut renunta nici la dulciurile de la Bucuria, bune de tot, ne-am pus in plan sa le incercam pe toate. Un ceai verde si niste dulciuri micute nu fac rau la sufletel niciodata.

lunch (2)

 

Pofta buna!

Lasă un comentariu

Filed under Eat me now!

Lasă un răspuns

