Noua descoperire – Uleiul de cocos si beneficiile lui pentru piele

Stim bine ca uleiurile sunt recunoscute pentru proprietatile benefice astfel fiind recomandate pentru pielea uscata si folosite in prepararea mastilor pentru par frail si deteriorat. 

Recent mi s-a recomandat uleiul de cocos, mi s-a zis ca face minuni pentru pielea uscata. Am incercat pe propria piele si m-am convins. Deja a 2-a seara cind am aplicat uleiul de cocos imediat dupa ce am facut baie si deja simt diferenta. Pielea mea a devenit mai fina si mai stralucitoare.

ulei de cocos

Proprietatile uleiului de cocos:

  • hidrateaza si catifeleaza pielea, atit a fetei cit si a miinilor 
  • calmeaza iritatiile datorita proprietatilor antibacteriale si antifungice
  • incetineste procesul de imbatrinire a pielii
  • infrumuseteaza pielea si ii reda o culoare proaspata
  • confera stralucire pielii

Procesul de aplicare:

Se curata pielea si se spala cu apa, mai apoi, pe pielea umeda se aplica uleiul de cocos cu miscari blinde. Se lasa sa intre in piele timp de 2-3 minute, se sterge excesul cu un tampon de vata. 

Recomdand sa-l folositi inainte de culcare, pentru ca astfel se incorporeaza mai bine in piele. 

Il puteti procura in farmacii si sub numele de unt de cocos.

Lasă un comentariu

Filed under Feel the beauty!

Lasă un răspuns

