Lunch-ul de weekend (1)

Asteptam sfirsitul de saptamina cu sufletul la gura pentru ca stiam ca urmeaza „Ceaiul de vineri” – ne intrase in obisnuinta sa mergem la un ceai la fiecare inceput de weekend pentru a avea parte de o dupa amiaza calda, ca-ntre prietene. Pe parcurs s-a pierdut din aceasta traditie frumoasa, si nu pentru ca asa am fi vrut noi, dar circumstantele ne-au silit sa ne savuram „ceaiul” prin skype. Asta insa nu schimba lucrurile deloc, mai mult, face prieteniile mai puternice.

Si pentru ca-mi plac traditiile si sunt o gourmanda inraita mi-am mai creat un obicei la fel de frumos cu o draga prietena. „Lunch-ul de weekend” implica ce ne place cel mai mult – gatit, mincat si birfit. Asa ca, de acum in colo,  toate intrunirile noastre vor fi plasate pe blog pentru a impartasi cu voi obsesia mea pentru mincarea sanatoasa si dependenta mea de dulciuri.

Noi am gatit supa crema de dovleac, nu credeam pina nu am gustat! Usor de preparat, cu un gust dulciu, supa de dovleac ne-a asigurat cu o doza buna de sanatate, dat fiind faptului ca dovleacul e bogat in vitamine si antioxidanti. Condimentele i-au conferit o aroma nemaipomenita, de altfel supa de dovleac a devenit una din preferatele mele.

Ingrediente:

1 kg de dovleac, curatat de coaja si taiat cuburi

2 cartofi medii

1/2 morcov

1 ceapa

condimente

sare

Preparare:

Incalzeste putin ulei intr-un vas si caleste ceapa taiata bucati pina devine translucida, aproximativ 2-3 minute. Adauga dovleacul, cartofii si morcovii, totul taiat cubulete, si toarna apa astfel ca legumele sa fie putin astupate. Se lasa la foc timp de aproximativ jumatate de ora. Mai apoi, se varsa putin din apa in dependenta de cit de cremoasa vrei sa fie supa si dai totul prin blender.  Toarna supa inapoi in vas, incalzeste-o la foc mic si adauga condimente si sare.

supa de bostan

Am preparat si o salata foarte bogata in nutrienti dar saraca in calorii. Am procurat legume proaspete, frunza de salata, macris si le-am incorporat intr-o gustare incredibil de buna. Am adaugat 2 linguri de ulei de masline extra virgin si putina sare.

dulciuri

La desert ne-am delectat cu dulciuri de la Bucuria. Nu ne putem refuza aceasta placere pentru nimic in lume. Am degustat de toate, astfel ca sa ne satisfacem toate poftele. Am preferat sa credem ca ceaiul verde a neutralizat putin din caloriile consumate. Dar desertul e placerea suprema a mesei si nu ne permite sufletelul sa-i zicem nu.

Pofta buna!

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Eat me now!

Lasă un răspuns

