E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune…

goala

S-au schimbat multe in ultima vreme, au plecat multi oameni din viata mea, dar s-a dovedit ca cei care-s cel mai departe, defapt, sunt cei mai aproape de sufletul meu. Mi-am dovedit inca o data ca, defapt, nu distanta e cea care seteaza limitele.

Ma simt ciudat in valul asta de schimbari, cit de controversata era viata mea acum un an si cit de linistit ma simt acum. Si e o liniste placuta, pentru ca traiesc ceea ce vreau cu adevarat – imi traiesc visele.

Simt ca cresc, si e ciudat, mereu mi-a placut sa fiu copil – si asa voi ramine mereu. Ma apuc sa insir mii de ginduri, fara o finalitate. „E usor a scrie versuri cind nimic nu ai a spune”, asa a zis marele poet Eminescu.

Mie frica sa nu-mi pierd din entuziasm, din naivitate si din copilarism, o data cu trecerea anilor. Astea mi-au fost mereu caracteristice si astea m-au determinat cel mai bine. Entuziamsul imi hraneste sufletul, naivitatea nu ma lasa sa-l pierd, iar copilarismul il infloreste pe zi ce trece. Iar noi, nu trebuie sa uitam de suflet niciodata! In goana dupa prea multe ne pierdem pe noi insine. Am vazut multi oameni goi, si e atit de trist sa-i privesti, simti o necesitatea acuta sa-i salvezi, sa-i trezesti si sa-i faci sa realizeze ca, defapt, s-au pierdut demult. Unii au nevoie de o imbratisare, sa-si aduca aminte ca-s vii si ca fericirea, deseori, e in lucrurile micute.

Eu n-o sa uit de sufletul meu niciodata, pentru ca la ce bun multe din lucrurile materiale daca ajungi sa fii doar o cutie frumos impachetata, dar goala pe dinauntru!

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

