Şi-atunci cînd o uşă se deschide..

usa

 

Fiind o adeptă a schimbărilor nu mi-a fost frică să încerc. Şi dacă ţi s-a părut vreodată că ceva se sfîrşeşte trist, să ştii că nu e sfîrşitul. Schimbările din viaţă, mici sau mari, m-au ajutat să mă regăsesc, m-au făcut să realizez cine sunt de fapt. Perioada asta din viaţa mea e plină de controverse. Azi zic aşa, miine mă contrazic ferm şi o iau de la-nceput. Mă speriam uneori, după care mi-am dat seama că aşa sunt eu de fapt, că asta mă ajută să descopăr ce e bine şi ce nu.

 

Ne temeam de uşi închise, pentru că îmi era frică să le deschid. Ne oprim acolo unde cîndva ne simţeam în siguranţă şi nu vrem să facem pasul înainte. Aşa e cu confortul, aşa suntem noi toţi, de altfel. Şi da, cît nu aş zice eu că-s o adeptă a schimbărilor, tot deseori îmi este greu să dau pagina şi să încep un nou capitol. Poate că m-am ataşat prea mult de cel interior, l-am parcurs filă cu filă şi acum mi-e greu. Dar se spune că ce urmează e ceea ce contează cu adevărat. Postul ăsta îl dedic curajului, curajului de a trece fila şi de a nu ne fie teamă să trăim ce urmează.

 

Noi, oamenii, vrem să ne fie mai bine, dar cum să se întîmple acest lucru atunci cînd nu nu dăm o şansă. O şansă să laşi uşa deschisă, acea uşă pe unde credeai că nu va mai putea trece nimeni vreodată. Eu am decis să-mi las uşa deschisă, pentru că atunci cînd o uşă s-anchis, caută să vezi geamul deschis!

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

