Una din rezoluţiile mele din această vară

Eu mi-am pus ca scop, ca începînd cu această vară, să citesc cîte o carte nouă la fiecare 10 zile. M-a inspirat un post de pe un blog şi m-a determinat să încep şi eu să fac acelaşi lucru. Sunt fericită că am scăpat de examene şi sunt gata să-mi încep vara într-un mod cît mai productiv, interesant şi plin de aventuri.

tumblr_mipahkrvmD1r0i9t4o1_500_large

Mi-am creat lista de 101 lucruri în 1001 zile printre care am inclus şi această rezoluţie: de a citi o carte la fiecare 10 zile – nu contează dimensiunea ei, contează să mă ţin de ceea ce mi-am pus în plan.

Eu sunt genul de persoană care citeşte cam lent, deşi îmi place mult să citesc literatură îmi ia ceva timp pînă termin o carte. Scopul de a citi cîte o carte la fiecare 10 zile mă va determina să duc la bun sfîrşit ceea ce am început – cum că uneori am probleme la acest capitol.

Prima carte citită în această vară este „La răscruce de vînturi” scrisă de Emily Bronte (aici o găseşti online sau o poţi procura de la ADEVĂRUL). Mă declar o fană înrăită a surorilor Bronte şi, în general, a literaturii engleze. Am rămas foarte mulţumită de carte pentru că e exact ceea ce-mi place cel mai mult să citesc.

tumblr_ltp3hlYC3a1qz4d4bo1_500_large

  Cartea pe care o citesc la moment, şi trebuie să o am finisată pînă la data de 20 iunie, se numeşte „Iubirea ca un mod de viaţă” scrisă de Gary Charpman. Această carte mi-a dăruit-o o prietenă la ziua mea şi citesc fiecare pagina cu un mare interes. Deşi titlul sună cam banal (am fost şi eu sceptică la început) conţinutul acesteia întrece aşteptările. Este vorba despre şapte trăsături de caracter ce ajută să-ţi îmbunătăţeşti relaţiile cu cel din jur. Mai mult, autorul vorbeşte despre iubire ca fiind sentimentul suprem. Am citit despre răbdare (care îmi lipseşte deseori) cum să o cultiv, despre respect, generozitate şi alte lucruri importante, despre care noi, oamenii, uităm de cele mai dese ori. Această carte mă inspiră să fiu mai bună şi recomand tuturor să o citească – de la mic la mare : ) Eu vă recomand să procuraţi cărţile, decît să le downloadaţi online.

Iubirea ca mod de viata, de Gary Chapman

Pe mine mă pasionează să fac tot felul de liste, mă obligă oarecum să le urmez şi să fac cît mai curînd bif la ceea ce am realizat.

Acum vă zic o seară frumoasă, mă duc să continui să citesc „Iubirea ca un mod de viaţă”.

 

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

