Am devenit o însetată.

tumblr_lvc86zp8IV1qkzxpgo1_500_large

Cînd eram mică spuneam că nu mă pot imagina fiind mare, încă încerc să fac acest lucru şi tot nu-mi reuşeşte. Spiritul juvenil mă va urmări veşnic, pofta de necunoscut şi de aventură mă depăşeşte deseori.

Mi-e frică uneori, dar e o frică frumoasă, una care e mai mult un imbold spre noi încercări, decît o reţinere de a înainta.  Îmi place să mă avînt, să greşesc şi să încerc din nou. Mama îmi zice că de mică fac doar ce-mi trece prin cap, îmi place să fiu eu cea care se ciocneşte de necunoscut, decît să nu cunosc vreodată sentimentul atunci cînt eşti lipsită de arme în faţa primejdiei – senzaţia ceea care îţi trece prin vene dureros de interesant, care te face să vibrezi într-un final.

Sunt o însetată de lucruri noi, mă plictisesc rapid şi uneori e obositor pentru mine însumi să-mi fiu proprie tamada. Să fie oare risc să cad în extreme? Dar cine stabileşte aceste extreme, dacă nu tot noi, oamenii.  Ăsta e şi motivul pentru care nu pot sta locului, de curînd mi-a venit setea de călătorii, şi o voi potoli – ştiu. Dar cum se potoleşte o sete, deseori un pahar cu apă nu e suficient.

La o răscruce de drumuri, unii ar spune. Eu zic la un nou început de drum!

Destul despre pofte, e timp pentru învăţat : )

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

