Păstrez tradiţia..

Păstrez tradiţia de a scrie pe blog cu o zi înainte de aniversarea mea

Păstrez zîmbetul pe buze chiar şi în cele mai penibile situaţii

Păstrez entuziasmul care îmi dă aripi zi de zi

Păstrez sufletul de copil pînă la 85 de ani (pînă atunci vreau să-mi duc zilele pe acest pămînt, după 85 îmi vor apărea primele riduri)

Păstrez impulsivitatea şi modul de a vorbi repede şi tare

Păstrez sufletul rebel şi dornic de călătorii şi aventuri

Păstrez fraza care am spus-o şi am scris-o la examenul din clasa a 9-a „Viaţa e o bulină roz cu multe buline negre”

Păstrez stima pentru părinţii mei

Păstrez valorile pe care mi le-am format

Păstrez dragostea pentru prietenii mei cei mai buni

Păstrez curajul şi neînfricarea de a merge înainte

Îmi păstrez sufletul intact, mă păstrez pe mine

Nouăsprezece ani de bucurii, de clipe frumoase şi imprevizibile, o viaţă înainte care aşteaptă să fie descoperită şi trăită!

tumblr_mj3ffztGmf1s0xgivo1_250_large

La mulţi ani mie!

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

