Şapte zile – şapte schimbări

c02c0d4cb1e26789c6468623598cd76e_large

În numerologie, cifra 7 este asociată cu persoanele atrase de lumea spirituală, cărora le place să obţină cît mai multe informaţii care să le prelucreze.

În decursul acestei săptămîni am reuşit să mă redescopăr. Şapte au fost şi lucrurile care le-am învăţat pe parcursul acestor zile, trăite diferit de pînă acum. Petrecînd timpul cu o persoană născută în aceeaşi zi cu mine mi-am dat seama cum e să te vezi din altă perspectivă, să te vezi întocmai cum eşti. Mi s-au oglindit atit calităţile, cît şi defectele la care am de lucrat pentru a le transforma în ceva pozitiv.

1. Am realizat că uneori sunt peste măsură nerăbdătoare. Deşi curiozitatea şi abilitatea de a face mai multe lucruri în acelaşi timp sunt calităţile unui geamăn, nerăbdarea este ceea ce mă face să-mi pierd interesul rapid şi să nu duc la bun sfîrşit lucrul început. Primul pas este recunoaşterea părţilor slabe, pasul numărul doi este corectarea acestoraa cu RĂBDARE..

2. M-am determinat să învăţ o nouă limbă. Nu ştiu dacă voi învăţa germana, franceza, rusa sau spaniola, dar ştiu la sigur că după ce finisez examenele încep să învăţ o nouă limbă cu răbdare, determinare şi motivaţie. Nu vreau să apelez la cursuri, vreau să cumpăr cărţi şi să studiez singură. Am aflat noi strategii de a învăţa uşor o limbă, pe care cu siguranţă le voi pune în aplicare.

3. Vrei ceva – obţine! Suntem tineri, cu un chef nebun de viaţă, cu dorinţă arzătoare de a descoperi lumea – nimic nu ne împiedică să mergem acolo unde ne dorim cu adevărat. Vreau să descopăr lumea, să-mi permit să fiu visătoare, pentru că cînd, dacă nu acum?

4. Să fiu mereu copil. În ciuda faptului că mulţi încearcă să pară mai mari decît sunt ei în realitate, eu am încercat mereu să par mai mică. La capitolul vîrstă nu mă grăbesc, fiecare perioadă e minunată şi trebuie savurată la timpul ei. Unii zic copil, eu zic naturaleţe.

5. Să nu pierd timpul în zadar. La acest capitol mai am de lucrat, dar treptat voi  încerca să-mi organizez mai bine timpul, am un chef nebun de a învăţa lucruri noi, de a lucra la self development, de a îmi perfecţiona punctele forte şi de a le înlătura pe cele slabe.

6. Am redescoperit Moldova. Am petrecut foarte mult timp plimbîndu-mă şi am realizat că oraşul nostru e minunat, e verde şi plin de viaţă. Deseori trecem fără a realiza lucrurile mici care sunt cu adevărat frumoase.

7. M-am redescoperit pe mine însumi. Am învăţat că mereu este loc pentru mai bine, că am multe de descoperit şi de aflat, că e bine să-mi pun în valoare calităţile, dar trebuie şi să-mi accept punctele slabe şi să le transfom în atuuri pas cu pas.

Privesc spre viitor, cu sufletul deschis şi cu o poftă nebună de viaţă.

Carolina – un suflet de copil🙂

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

