My trip to Lithuania

Ce născuţi pe 25 mai nu sunt făcuţi să stea locului, aşa mi-a spus un prieten născut  în aceaşi zi cu mine.

931238_10151560326427158_503003007_n
Două zile în urmă am revenit din visul meu numit „Lituania”. Nu am făcut mare vîlvă despre această oportunitate de a pleca în acest exchange, pentru că mi-am dat seama că cu cît mai mult vorbeşti – cu atît mai puţine se ridică la aşteptările tale. Totuşi, asta nu înseamnă că de acum încolo voi vorbi mai puţin – e imposibil pentru mine😀

923106_528290697212646_1601042041_n

În Lituania am plecat prin intermediul unui proiect – „Beauty Within”, la care au participat alte 5 ţări: Armenia, Anglia, Rusia, Turcia, Lituanaia. Pot să afirm că a fost o experienţă dintre cele mai minunate din viaţa mea. Proiectul are ca scop realizarea asemănărilor şi deosebirilor despre conceptul de frumos în diefrite ţări, prin frumos se are în vedere frumuseţea interioară şi nu doar.  Am realizat că educaţia non-formală face minuni, că ascultînd de la oameni înveţi lucruri despre care nici nu bănuiai.

_DSC0031 _DSC0070 _DSC0134 (2)

Cînd spun că iubesc oamenii, o spun pentru că aşa şi este. Mi-a crescut pofta de viaţa (nu că duceam cumva lipsă de ea), vreau să fac multe lucruri, să călătoresc, să învăţ şi să cunosc oameni noi.

Timp de opt zile, am petrecut timpul util, plăcut şi minunat alături de 30 de oameni open-minded, care m-au inspirat şi mulţi dintre ei mi-au devenit prieteni. Oameni cărora nu le place să stea locului, care fac voluntariat în India, care cîntă la chitară, care învaţă o limbă nouă de sine însuşi.

Am învăţat de la ei să fiu mai tolerantă, să nu judec după primele impresii, să nu iau viaţa prea în serios atunci cînd nu trebuie,  să zîmbesc şi să savurez totul bucată cu bucată.

Mi-am dezvoltat abilităţile în engleză, în rusă mai puţin (că e muncă multă acolo :D), am învăţat cîteva cuvinte noi în franceză şi am repetat fraze în toate celelalte limbi. Am fost şi în capitala Lituaniei – Vilnius, un oraş minunat care l-am exploarat o zi întreaga. Ce păcat că nu pot reda în cuvinte toate emoţiile şi trăirile din Lituania.

11904_4827300480143_1257850508_n

Acum trebuie să revin cu picioarele pe pămînt, să mă pregătesc de BAC şi să decid în privinţa facultăţii. Totuşi, sub deviza „Study hard – Party hard”. Abia aştept să mai exploarez o ţară nouă, o cultură şi să cunosc oameni interesanţi.

Lasă un comentariu

Filed under Travel the world!

Lasă un răspuns

