Profesia de „mîncătolog”

tumblr_linjmbebE51qatyd2o1_500_large

Anul acesta am trecut de iarnă mai uşor ca cel precedent, m-am plîns mai puţin şi parcă şi primăvara a venit mai repede. Chiar dacă îmi place să zic că nu prea îmi fac griji de BAC şi de toate formalităţile care vin, nu pot nega că deja încep să analizez situaţia mai profund decît o făceam pînă acum.

Mă bucur, cel puţin, că am luat o decizie de ce fac mai departe. Dumnezeu ştie cum de într-un final m-am hotărît ce e cel mai bine pentru mine şi ce îmi place cu adevărat. Am trecut eu perioade dificile în ceea ce priveşte facultatea şi cariera pe care o voi urma în viitor. Mi s-au dat sfaturi peste sfaturi şi cu cît ascultam mai mult, cu atît eram mai confuză. Fiecare venea cu ideile şi concepţiile sale asupra vieţii, ceea ce mă încurca din ce în ce mai mult.

Anul acesta şcolar a fost unul foarte productiv pentru mine, am reuşit să lucrez mult la dezvoltarea mea personală, deşi m-am axat mai puţin pe ore. Tot ce mi-am scris pe hîrtie, pas cu pas, s-a materializat. Aşa că eu insist, atunci cînd îţi doreşti ceva, notează-ţi pe hîrtie, revizuie în fiecare zi, şi vei vedea cum treptat vei dobîndi ceea ce îţi doreşti. 

Să revin, spuneam că în sfîrşit am realizat ce voi face mai departe. Ca să vă povestesc, am trecut prin minte tot felul de profesii: de la avocat, notar şi politician la organizator de evenimente şi marketolog.

Oamenii au avut grijă să se dea cu părerea la orice idee care o ziceam, îşi asumau dreptul de a da un sfat fără a fi cerut.

Eu am zis aşa, vreau să fac ceea ce îmi place, doar aşa voi putea reuşi să fiu împlinită de decizia pe care o iau. Nu mă sperie nimic, pentru că orice problemă are cel puţin 2 soluţii.

Cineva spunea că atunci cînd îţi alegi profesia pune-ţi întrebarea „Ce ai face toată viaţa fără a fi silit să ceri vreun ban?”   Eu am zis să mănînc dulciuri fără să mă îngraş😀
M-am gîndit că profesia de „mîncătolog” nu există şi am început să mă gîndesc la alternative. Scriu pentru site-ul fii sănătos, acest domeniu mă interesează şi îmi face o mare plăcere să citesc despre sănătate. Mă pasionează să aflu lucruri noi despre frumuseţe şi îmi place să discut cu oameni noi şi interesanţi.

Cuvintele cheie sunt: mîncare, dulciuri, îngrăşare, sănătate, frumuseţe, oameni.

EU VOI FI MEDIC NUTRIŢIONIST!

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

