„În rînd cu toţi ceilalţi”

tumblr_mh1bx5nahN1r0i9t4o1_500_large

Ne setăm limite, ne interzicem lucruri, ne comparăm cu ceilalţi. Şi totul pentru a ne încadra în nişte standarte impuse de societate. Pe cînd societatea suntem noi – oamenii.

Nu mi-au plăcut regulile şi ştiu că ele au fost făcute pentru a fi încălcate. De mică mi se spunea să nu mă revolt, să nu mă evidenţiez prea mult şi „să fiu în rînd cu toţi ceilalţi”. Ce aveau în vedere prin fraza asta, nu stiu prea bine. Doreau oare să-mi interzică să evadez din tiparele prea-bine-stabilite?

De la prea multe restricţii, limite şi reguli ajungem să creştem inhibaţi şi să ne fie teamă să fim diferiţi. Ajungem să fim „ca toţi ceilalţi”, pentru că se spune că aşa e bine. Creştem într-o societate unde „în rînd cu ceilalţi” este ceva normal, unde cel care gîndeşte diferit este privit dubios.

Vreau să sparg aceste principii atît de greşite, să ies din globul în care toţi suntem la fel, pentru că fiecare este o individualitate.

Şi nu mai fiu în rînd cu ceilalţi, să sparg barierele care mă împiedică să fiu ceea ce sunt cu adevărat!

Lasă un comentariu

Filed under Get inspired!, Old posts

Lasă un răspuns

