Lotiunea magica Avene

avene-lotionmicellaire-200m

Eu de Avene pot vorbi multe lucruri. Am demonstrat pe propria piele cit de benefic e, in special pentru pielea mea sensibila si uscata.

Recent, am avut marele noroc sa cistig lotiunea micelara de la Avene, in urma unui concurs de pe facebook.  Eram fericita ca am cistigat anume lotiunea micelara, pentru ca am terminat-o recent pe cea de 400 ml.

Stiti ce scrie pe ambalaj? Lotiune micalara demachianta pentru pielea sensibila cu tendinte de inroseala. E perfecta pentru mine, cu siguranta si pentru restul femeilor cu aceeasi problema.

Foarte bogata in apa termala Avene, recunoscuta pentru efectele sale calmante si antiiritante, lotiunea micelara calmeaza intepaturile si senzatiile de strangere a pielii. Datorita formulei sale de agenti de curatare vegetali, lotiunea actioneaza delicat pentru eliminarea impuritatilor si indepartarea machiajului fetei, ochilor si buzelor, respectand, in acelasi timp echilibrul natural al pielii. Prin formula sa remarcabila transparenta si translucida si bogata in agenti emolienti,lotiunea micelara previne deshidratarea cutanata si lasa,zi dupa zi un aspect confortabil si placut al pielii.De asemenea pielea ramane supla si catifelata la atingere.

Voi ce produse aveti de la Avene? Eu recent am inceput sa folosesc si crema de zi Avene, care e o minune🙂

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Lotiunea magica Avene

  1. Eu ramin fidela Avene..🙂

  2. sa inteleg ca merita investitia!!!

Lasă un răspuns

