Imi place Moldova mea

moldova-landscape

Mie imi place tot ce e nou! Am zis-o, o zic si nu ma voi satura sa repet. Cind e vorba despre oportunitati, zic DA la orice – cine stie, printre ele poate fi sansa cea mare. Si cum a zis ieri Ilie Dercaci la trainingul Time Management de la LeaderSHE „Viata nu este un joc al intimplarilor, este un joc al alegerilor”

O prietena ma intreaba constant cum de reusesc peste tot? Vorba ceea – nu exista nu pot, exista nu vreau.

De curind am luat decizia de a ramine in tara sa-mi fac studiile universitare. In ciuda faptului ca am trecut cu bine testul TOEFL, am luat decizia prompta de a ramine in tarisoara mea. O spun cu mindrie, pentru ca aceasta decizie a fost cintarita de sute de ori inainte de a fi expusa.

De ce am decis sa ramin aici? Pentru ca vad perspectiva! Si nu-i judec in nici un caz pe cei care vor sa plece. Mai mult, ii admir pe cei care au de gind sa se intoarca si sa faca o schimbare.

Un lucru vreau sa zic, cei care vor sa faca ceva – o fac oriunde🙂

 

Lasă un comentariu

Filed under Travel the world!

Lasă un răspuns

