Mi-a plăcut să privesc lucrurile prin ochelarii roz..

tumblr_lnrth3IbB41qhnmv1o1_500_large

Azi e 1 ianuarie, prima zi din an. Tot azi e ziua cînd am tras o linie și am făcut unele concluzii, mi-am revizuit greșelile și mi-am repetat lecțiile pe care trebuie să le învăț.

Trecerea dintre ani a fost una.. interesantă, i-aș zice eu.
Anul 2012 a fost un an al surpizelor, al încercărilor, al succesului și al micilor eșecuri. Mi-am testat voința, curajul, ambiția. Am încercat – am dat greș, am încercat din nou, cu mai multă implicare, dorință și curaj – mi-a reușit.

Mi-a plăcut să privesc lucrurile prin ochelarii roz.. Anul ăsta nu-i las, păstrez lentila roz, doar că voi șterge praful de pe ea. De ceva timp mi-am dat seama că vedeam cam eronat.
În anul 2013 îmi setez unele reguli (hai să le spunem principii) pe care să nu le uit. Lecțiile învățate în 2012 au fost unele dintre cele mai valoaroase din întreaga mea viață.Eu îi zic Anul Încercărilor. Îmi place cum sună – riscant și interesant în același timp.

În 2013 voi fi pune preț pe faptele oamenilor și mai puțin pe cuvintele lor. Probabil asta e lecția cea mai importantă cu care intru în 2013. Oamenii m-au învățat că nu tot ce spun se reflectă în ceea ce fac. Că chiar dacă vor promite, nu se vor ține neapărat de cuvînt.

Voi aprecia oamenii care mă apreciază. Obișnuim să valorăm oameni care nu ne valoreaz. De ce să nu-i ținem aproape pe cei cu adevărat dragi și să le oferim afecțiunea pe care atît de mult o merită?

În anul 2013 voi prioritiza lucrurile mai bine. Voi acorda atenție și implicare anume lucrurilor cu adevărat importante pentru mine și pentru viitorul meu.

Voi ține cont de consecințe. Ceea ce crezi că-ți aduce plăcere și beneficii pe moment îți poate distruge sau măcar dezorienta momente importante din viitor. Voi fi mai conștientă de ceea ce fac și nu mă voi grăbi să iau decizii pe negîndite.

Nu voi intra în panică dacă ceva nu merge așa cum am plănuit. Mă voi orienta în orice situație nu aș nimeri și voi alege calea cea mai potrivită.

Fiecare experiență urîtă își are învățătura sa. Asta am învățat-o chiar azi și cu siguranță mă va ajuta mult timp înainte. Frustrările și răzbunările sunt chestii pe moment, important este să știi să culegi lecția potrivită din orice întîmplare mai puțin plăcută.

Voi savura lucrurile mici. Le-am savurat și pînă acum, dar în 2013 voi pune mai mult accent pe valorile cu adevărat importante.

Timpul investit și implicarea este la egal cu rezultatul. Cît de multă străduință și dăruire pui în acțiunile tale așa se construiește propria ta viață.

În anul 2013 voi lua lucrurile pas cu pas. Voi savura viața în timp ce îmi voi clădi propriul viitor anume cum îl vreau eu. Mie îmi place să n-am regrete și știu că anul 2013 va fi anul meu, așa cum a fost și 2012 și ceilați 18 înaintea lui.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

