Cum a început să-mi placă iarna?

winter

E iarnă. Ar trebui să hibernez. În mare parte asta și fac, dar mai puțin ca de obicei.

Atunci cînd nu scriu, îmi adun totul în minte și nu vreau să dau drumul, mi-e bine așa. Parcă mi-e frică că atunci cînd voi face asta aș realiza cu adevărat ce simt și asta ar însemna să-mi repet ceva ce vreau să țin doar pentru mine. E ciudat, e același eu, dar cînd nu spun e ca și cum aș ascunde de mine însăși.

Anul acesta e diferit. Eu îl simt mai matur, deși nu-mi place acest cuvînt, o să încep să-l folosesc mai des – pentru că așa se cere, nu pentru că aș vrea.

Bradul nu mi l-am împodobit, aștept un moment mai special. Eu țin la tradiții și anul acesta n-o să fie o excepție. Îmi place să fac acest lucru cu toată familia, se amplifică spiritul sărbătorilor și mă face să mă simt bine.

Ador Crăciunul pe atît de tare pe cît detestam iarna anii precedenți. Am cumpărat deja cadouri, urmează partea cea mai frumoasă: împachetarea acestora – aici pun cea mai multă dragoste. Îmi face o deosebită plăcere să primesc cadouri, dar și mai mult să dăriuesc. E frumos să vezi pe cineva zîmbind. Vreu să mulțumesc la mulți oameni dragi, și Crăciunul e perioada perfectă pentru a spune ”Mulțumesc!”.

Anul acesta e diferit pentru că am început să iubesc iarna. Eu zic că am început să iubesc viața mai mult.
E frumos să vezi oameni grăbiți pe stradă, e minunat să scîrție zăpada sub picioare, e plăcut să respiri aerul proaspăt de iarnă.

Vreau să citesc povești – ca pe vremuri, să mă duc la săniuș și să nu simt frigul, să adulmec miros de copturi proaspăt pregătite.

E iarnă la noi – și-mi place!

2 comentarii

Filed under Old posts

2 responses to “Cum a început să-mi placă iarna?

Lasă un răspuns

