Și răul e bun.. zic eu

Dacă mă apuc  să filosofez la ora asta – mă declar sărită. Nu că ar fi tîrziu 23.30, dar că aș începe a abera mai mult sau mai puțin.
Pe lîngă faptul că stau deja de 5 zile acasă cu pneomonie, am un glas divin, n-am poftă de mîncare și pe deasupra mă plictisesc de tot ce fac.. e bine – zic eu. Cel puțin încerc să mă organizez și să fac lucruri de care mereu nu dispun de timp. Mă enervează la culme că tre să stau, nu-s eu de stat acasă chiar deloc. Umblu brambura mai bine.

Și dacă tot statornicesc zilele astea, nici pe blog nu m-am încumetat să scriu. Din lene – că atunci cînd stai locului, sentimentul de lene se intensifică, să știți. Și ca să nu pară situația mea așa deplorabilă, pentru că nu.. nu e chiar așa cum am exagerat-o eu. O asociez cu o pauză frumoasă a viaței mea activă, așa.. o expirare printre toate inspirațiile.
Acum am timp să citesc Rațiune și Simțire, cartea care am început-o deja de aproape 2 luni și nu mă încumetam să o termin din lipsă de timp, acum mi-am făcut mască pentru păr din ulei de jojoba și ulei de ricin (apropo foarte efectivă), acum am avut timp să-mi dau unghiile cu ojă fără să mă grăbesc undeva și să mi le stric, și timp pentru a învăța pentru TOEFL mi-am găsit. Ah.. și mai zic eu că ”pauza” asta nu-i efectivă ?

Zilele astea și creativitatea m-a învăluit, de la atîta timp liber. Mi-am modificat o bluziță simplă albă adăugîndu-i niște mergele pe guleraș.

Și dacă tot stau acasă zic să gătesc ceva bun, chiar dacă nu prea am poftă de mîncare, la niște cupcake-uri cu vișină n-aș putea rezista. Mai am de gînd să fac ordine în garderobă, hăinuțe veche care nu le mai port să le dau, că acuș se organizează tot felul de Caravane de Crăciun (vă îndemn și pe voi să faceți același lucru – pentru cineva înseamnă căldură nu doar fizică, dar mai mult sufletească).

Am început prin a mă plînge de situația mea, dar hai să zicem vorba din popor: tot ce se face se face spre bine. Zic eu..

Asta ca în loc de noapte bună.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

