MULȚUMESC !

Azi am realizat unele lucruri care m-au pus pe gînduri, deși îmi este destul de clar că nu toată lumea e fericită, azi cînd am fost întrebată care sunt problemele mele care mă preocupă – nu știam ce să răspund. Asta ar trebui să fie un prilej de bucurie pentru mine, pentru că în comparație cu ce auzisem nu puteam să-mi numesc problemele mele – probleme. Și chiar dacă nu era grav ceea ce auzisem simțeam oarecum nevoia să încurajez, să dau un sfat, să încerc să repar lucrurile. Cît de subiectivă e fericirea asta, și cum mulți dintre noi dau cu piciorul în ea zi de zi.

Și deseori circumstanțele îi duc pe mulți spre nefericire, dar ce să faci – viața continuă. Ar părea că vorbesc de vreo moartea a cuiva apropiat, mai grav – despre faptul că ei trăiesc, dar sunt cu sufletul mort. Mă doare pentru unii, și nu aș vrea să simt milă – pentru că nu-mi place sentimentul ăsta. Unii au nevoie de afecțiune, de dragoste și de susținere. Deși o fac pe răii, sufletul lor plînge după o clipă de alinare.
Vreau doar să fiu recunoscătoare pentru ceea ce sunt și în mare parte familiei mele. Mulțumesc, să învățăm să spunem acest cuvînt cît mai des – nouă, lui Dumnezeu și celor din jur !

Pentru că în final toți vor să vină acasă seara, să bea un ceai în sînul familiei și să adoarmă la călduț cu inima împăcată. Nici cariera, nici toți banii din lume nu te ajută cînd ești nefericit în suflet, căldura celor dragi este cel mai importantă.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

