Cameră.. Acțiune!

Cu 2 luni în urmă era un mic casting pe facebook, trebuia de trimis cîteva poze pentru a se selecta persoane care să se filmeze la anumite spoturi publicitare. Mi s-a părut interesantă ideea și am trimis și eu. Uitasem deja de aceast casting cînd într-o zi m-au sunat și mi-au spus că am trecut. Minunat, o experiență nouă. Și cum mie îmi place să încerc cîte ecva din orice domeniu, de ce nu aș încerca și aici ?

Azi au avut loc filmările, este vorba despre un spot social, unde eu am avut rolul principal. Deși spotul în sine va dura doar 30 secunde, el s-a filmat timp de 6 ore. Aceste ore au fost o experiență minunată. Spotul în sine se bazează pe ideea de a opri avorturile, violențele în familie și intoleranța. Eu am avut rolul fetei care a rămas însărcinată și tatăl ei o judeca și îi spuse să plece de acasă. Fata, disperată, se gîndea la sinucidere, după care a realizat că mai există o speranță.
”Părinții mei” au fost 2 actori de la Teatrul Eminescu, totul s-a filmat în satul Colonița în ograda unei bunicuțe de 80 de ani – foarte amuzantă apropo, făcea glume și ne tot propunea cîte o tărie să ne încălzim😀.

Nu mi-am imaginat că se fac atîtea dublări pînă regizorul decide că totul este perfect. În ciuda frigului de afară ceaiurile care ne erau pregătite ne încălzeau bine de tot. Toată echipa era extrem de amabilă și prietenoasă, mi-a făcut plăcere să simt pe pielea mea cum se filmează ceva. Mulțumiri celor care m-au selectat, abia aștept să mai fiu invitată la așa ceva.

1 comentariu

Filed under A day in my life!

One response to “Cameră.. Acțiune!

  1. cezara

    Dami linkul de la spot…sunt foarte curioasa sa vad)

Lasă un răspuns

