Doi ani frumoși

În cîteva zile se împlinesc 2 ani decînd EL a devenit parte din viața mea. Este surpinzător cum de am reușit să mă țin și să nu-l las. Am tendința să mă debarasez de lucruri atunci cînd mă plictisesc. Se vede că el nu m-a plictisit, probabil pentru că a devenit mai mult decît un simplu blog pentru mine.

Deseori mă prindeam că mă destăinui aici un pic prea mult, deși subtil, scriam ca într-un jurnal deseori. Și e ciudat să dai pagini înapoi cu 2 ani în urmă și să vezi că totuși te-ai schimbat, chiar dacă credeai că ai rămas aceeași. S-au dus oameni, au venit alții, au fost perioade mai grele, etape fericite, evenimente de la care am învățat multe – unele m-au motivat, altele m-au făcut să realizez cît de naivă eram defapt. Ei și ce, din tot am învățat cîte puțin, am cules tot ce-i mai bun și iată că s-au împlinit 2 ani.

Îmi place să privesc în urmă și să realizez că am făcut totul pe pași. Și cred că în principiu asta e cel mai important, să faci totul la timpul lui. Să nu ratezi nimic, dar nici să nu precipiți evenimentele. Așa senzație de parcă e ziua mea, pentru că o dată cu blogul ăsta am crescut și eu, am evouluat, am învățat și m-am format.

Să te uiți în urmă și să vezi că chiar dacă erai puțin altfel, ai rămas aceeași. Principiile și valorile au rămas aceleași. Acum sunt tot eu, doar că cu mai multe visuri ca înainte, cu mai multe idei și ambiții. Și ce ciudat sună, dar la urma urmei e doar un BLOG – care a devenit treptat o formă mai specială a jurnalului meu virtual🙂

1 comentariu

Filed under Old posts

One response to “Doi ani frumoși

  1. Felicitări ! Sper că vor fi şi 10-15 ani frumoşi , ba chiar şi mai mulţi . Bravo !

Lasă un răspuns

