Iau totul așa cum vine

 

E extraordinar cît de controversată e viața – azi ți-e bine, mîine mai puțin, poimîine..

Am realizat că trebuie să luăm lucrurile așa cum vin – orice oportunitate e o șansă care nu trebuie scăpată – cine știe, poate e marea întîlnire cu destinul. Și odată cu lecția învățată chiar îmi merge bine – din tot încerc să iau ce-i mai bun. Sună cam egoist, dar nu e deloc așa🙂

Am avut o pauză destul de mare înainte de a scrie pe blog, pentru că perioada cît am stat acasă cu piciorul în ghips m-a făcut să apreciez toate activitățile mele și am realizat cît de solitară mă simțeam fără ele. O săptămînă de absență m-a readus la viața mea PLINĂ de evenimente. Îmi face plăcere să-i spun așa, pentru că ador să fiu tot timpul în mișcare, să încerc în fiecare zi ceva nou. Mai problematic e atunci cînd vine vorba să priotirizez lucrurile, le vreau pe toate acum – dar deseori e necesar să le poziționez pe un piedistal pe cele cu o valoare mai mare.
Cît e de bine cînd faci ceea ce-ți place, cînd te trezești dimineața cu gîndul că și azi vei avea o zi minunată, la fel ca ieri, alaltaieri, mai alaltaieri. Totul depinde de atitudinea pe care o adoptezi.

Și să nu credeți că duc o viață extraordinară, fără probleme – NU. Eu pur și simplu șiu să scot la suprafață partea frumoasă a lucrurilor. Deși perioada asta e minunată la mine, știu că vor veni și zile cînd voi dori să stau acasă, în pat, la călduț cu telefonul deconectat. Dar nu mă deranjează – iau totul așa cum vine.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

