Nu vrem laude

 

Așteptăm să fim susținuți la realizarea visurilor noastre. Și oricît nu s-ar zice că trebuie să mergi înainte chiar dacă ceilalți îți spun că n-are rost –  e greu.

Judec după mine – atunci cînd îmi pun în plan ceva, aștept o aprobare din partea celorlați. Vreau să-mi împărtășească ideile și să creadă exact ca mine.  Vreau să aud cuvinte precum ”vei reuși, nu-ți face griji”.

Dar nu, această frază este cel mai mare dușman atunci cînd vrei să obții ceva. Din momentul ce ai auzit că tu vei reuși – munca este tăiată în jumătate – simți deja succesul și ai impresia că nu mai trebuie să contribui prea mult. Lauda deja ai primit-o, ce mai ai de făcut ?

Am învățat că atunci cînd vreau realizarea unui lucru cu tot dinadinsul am 2 pași de parcurs:

1.Vorbesc despre asta doar după ce am realizat 100 %. Opiniile oamenilor mă vor determina sau să las totul baltă, sau să cred că la sigur voi avea succes fără nici măcar a începe ceva.

2. Muncesc din tot sufletul și nu dau înapoi – orice s-ar întîmpla.
Nu avem nevoie de oameni care să ne mîngîie cu vorbe dulci atunci cînd tot ce trebuie de făcut e muncă, muncă și iar muncă. Avem nevoie de oameni care ne pun la treabă, care nu ne lasă să cedăm.

Obișnuiesc să scriu tot felul de posturi motivaționale, probabil pentru că deseori mi se pierde din voință – și am nevoie ca cineva să mă scuture bine și să-mi amintească iar și iar de visurile mele. Să-mi spună să nu mă dau bătută și să muncesc înzecit decît am făcut-o pînă acum.

Așa ca un ultim sfat: Nu da un sfat, decît dacă ți se cere🙂

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

