Și ea a cunoscut-o pe Andreea Marin-Bănică

Și pentru că n-am putut fi prezentă la evenimentul Clubul Nostru ”Prețuiește viața” cu Andreea Marin Bănică, am rugat-o pe cîștigătoarea biletului să-mi facă o mică relatare – să mă simt și eu prezentă acolo cîtuși de puțin. Citiți cum i s-a părut Anei Calestru întîlnirea cu Zîna Surprizelor:

”Andreea Marin Banica este pentru mine o personalitate care datorita cuvintelor a cucerit multe inimi,inclusiv si pe a mea. Datorita unui concurs de pe  blogul Carolinei Dogaru, am cistigat un bilet la evenimentul “Pretuieste Viata” cu Andreea Marin Banica ce a avut loc la Sala de Aur, or.Chisinau, pe data de 3 octombrie, 2012. Astfel, aceasta zi va ramine in memoria mea ca o zi in care multe intrebari din capusorul meu si-au gasit raspunsul potrivit. Dar mai intii de toate, as vrea sa multumesc Clubului Nostru pentru acest eveniment organizat la cel mai inalt nivel si  nu in ultimul rind Carolinei Dogaru, care mi-a oferit minunata ocazie sa o vad si sa o aud live pe Andreea Marin Banica, idolul copilariei mele.

Si acum scriind acest articol ma incearca aceleasi emotii ale copilariei mele cind stateam in fata televizorului si priveam de la inceput pina la sfirsit emisiunea “Surprize, Surprize” cu Andreea Marin (pe atunci). Tatal meu fiind unul mai autoritar, incerca mereu prin diverse metode sa ma convinga ca e tirziu si trebuie sa mergm la culcare, dar eu ii aduceam diverse argumente, si faceam diverse promisiuni numai ca sa ma ma lase inca jumatate de ora in fata televizorului. De atunci, a rasarit dorinta asta mare de a o vedea live pe Andreea Marin Banica, si iata ca norocul n-a trecut pe linga usa mea, ci din contra s-a oprit si a deschis-o.

Acum sa revenim la evenimentul de pe 3 octombrie, int-o sala mare, unde toate detaliile sunt puse bine la punct de organizatori: un aperitiv la inceput de seara, scaunele aranjate asa incit fiecare doamna din sala sa o vada si sa o auda bine pe invitata de onoare, o mica prezentare oferita de Doina Cernavca si desigur atmosfera calduroasa si calma creata de insusi Andreea Marin Banica.

Evenimentul a fost unul deosebit, dna Andreea Marin Banica a povestit unele moment triste din viata ei care insa au ajutat-o sa ajunga de success dupa care au urmat multitudinele de intrebari din partea doamnelor din sala. Cu toate ca, unele intrebari erau extreme de provocatoare, raspunsurile oferite de catre invitata Clubului Nostru erau atit de simple dar cu un continut concis, atit doar cit trebuie sa stie fanii si nu mai mult.

Cel mai mult mi-a placut atunci cind o doamna din sala intreaba : “Dna Andreea, se cunoaste faptul ca femeile se tem de trei lucruri in viata asta: Saracie, Singuratate si Batrinete….de ce se teme cel mai mult Andreea Marin?”, la care apare urmatorul raspuns: “Andreea Marin se teme cel mai mult de inceperea unui Razboi ce ar distruge Omenirea…!” Iata si eu aici as mai adauga ca e pacat pentru acele femei care se tem de acele lucruri deoarece Saracia datorita muncii intensive se poate transforma in Bogatie, in al doilea rind omul niciodata nu e singur sunt multi altii care in orice moment pot sa-i infrumuseteze viata cu o vorba buna si in la treilea rind Batrinetea are si ea frumusetea ei.

Multe intrebari si raspunsuri pe masura care au transformat seara intr-o dicutie de suflet intre doamnele noastre moldovence si invitata de onoare din Romania, Andreea Marin Banica. Intr-adevar am ramas entuziasmata si fericita ca am avut inca si ocazia sa fac  si poze la sfirsit de seara, pentru aceasta un mare multumesc organizatorilor si desigur Doinei de a a-mi oferi aceasta ocazie.

Astept cu mult drag si alte concursuri si alte evenimente propuse de Clubul Nostru (i-am dat si eu un Like pe facebook sa fiu la curent cu urmatoarele evenimente). ”

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

