Lipsă.

”Stările sufletești, care par a nu avea nici un motiv, au motivele cele mai adînci” L. Blaga

Hipersensibilă – nu-mi place cînd sunt ușor de rănit, simt că nu am control asupra mea. Și totodată e atît de controversă perioada aceasta, mă încearcă tot felul de sentimente cărora nu le găsesc o explicație. Și, neh.. nu le pot ține în frîu – sunt prea multe, prea diverse.

Într-o societate așa complexă n-ai timp să pierzi cu prea multe emoții – e loc doar pentru a merge înainte, fără a privi înapoi. Toți sunt prea grăbiți pentru a pierde timpul cu nimicuri. Realizez acest lucru, mă scutur puțin și încerc să-mi revin.

Îmi face bine să scriu, mă eliberez și treptat îmi revine doza mea tipică de optimism, entuziasm și zîmbet.

Nu.. nu avem timp de pierdut pe nimicuri.

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

