Dulciuri și entuziasm

Dacă ar fi să enumer 2 lucruri, la care nu aș putea renunța nicicum, acestea ar fi – dulciurile și entuziasmul. Dacă mi s-ar interzice să mai mănînc dulciuri ar fi cea mai cruntă pedeapsă care mi s-ar aplica, dacă mi s-ar spune să renunț la entuziasm – nu aș mai fi eu.

Da, pentru că asta mă caracterizează și mă face să fiu ceea ce citiți voi acum. Recent mi-am pus bif la un goal pe care am reușit să-l îndeplinesc – și anume de a deveni membră LeaderShe. Dacă încă nu a-ți auzit de proiect, atunci vizitați pagina lor de facebook – este orientat spre tinerele cu vîrsta cuprinsă între 16-18 ani și au ca scop ca să dezvolte femeile lider din Moldova. Vom fi o comunitate formată din 25 de participante pe care abi aștept să le cunosc.

Concurența la interviu era destul de mare, entuziasmul meu era cu un nivel mai sus. Sunt fericită că am reușit să-mi îndeplinesc scopul respectiv și abia aștept să văd ce surprize și lucruri interesante ne așteaptă.

Am încercat să fiu eu și se pare că i-am convins cu personalitatea mea puțin impulsivă, mai mult optimistă și dorinică de ceva nou. Am învățat că nu e suficient doar să vrei, e nevoie să-ți dorești din tot sufletul !

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

