Cupcake & Berry Tess Tea

Ieri seara am început să citesc ”Tată bogat Tată sărac” scrisă de Rober Kiyosaki, o carte care de ceva timp auzisem recomandări bune și uite că abia acum m-am încumetat să văd despre ce e vorba. Nu spun încă despre ce e vorba pentru că am de gînd să scriu un review complet după finisarea acesteia, dar din primele 30 de pagini mi-a captat atenția și se vrea finisată în scurt timp. Ayi vorbesc despre micile plăceri care ni le acordăm. Azi am asociat cuvîntul plăcere cu cupcake-uri savurate cu o ceșcuță de ceai. De curînd am descoperit gustul incredibil al ceaiului Tess. Eram destul de sceptică inițial pentru că mi se părea cam banal ambalajul acestuia. O piatră aruncată în ograda celor care se ocupă de marketing-ul ceaiului Tess😀


M-am îndrăgostit de aroma dulce, dar în același timp proaspătă a ceaiului de fructe de pădure. Pentru a savura plăcere dublă am copt niște cupcake-uri – de data asta foarte simple, fără adaosuri suplimentare. M-am ghidat după rețeta mamei – și nu a dat greș. le-am făcut pufoase de ți se topeau în gură – puf și nu-i.

Rețeta pentru ele sună cam așa:

1. 250 g zahăr

2. 250 g făină

3. ouă – 4

4. praf de copt

Se prepara foarte rapid – se bat bine ouăle împreună cu zahărul, se adaugă treptat făina cu praful de copt amestecînd bine, bine cu mixerul. Adaugă puțin zahăr vanilat pentru aromă. Eu am mai pus niște bucățele de ciocolată albă – nu m-am abținut să le fac chiar atît de simple.

Tot azi m-am gîndit să-mi pun voința la încercare pentru o săptămînă. Cum marea mea obsesie sunt dulciurile am decis să renunț la ele timp de 7 zile. Voi rezista sau nu ? Eu zic că da. Ia să vedem cît de puternică îmi va fi voința. Cupcake-urile de astă seară sunt ca un good bye sweets pentru o săptămînă😀

Care sunt plăcerile voastre ? La ce nu ați putea renunța timp de 7 zile ? 

3 comentarii

Filed under Eat me now!

3 responses to “Cupcake & Berry Tess Tea

  1. In orice supermarket din Chisinau.
    Cu drag🙂

  2. Buna, Te pot intreba de unde ai cumparat ceaiul Tess? Multumesc!

  3. alinca

    bacoooon))))

Lasă un răspuns

