Demult nu mi-am dorit ceva..

Şi eu, cea care tot zice că trebuie să-ţi doreşti ceva pentru a obţine ceea ce vrei, am uitat să mai cer. Am început să las lucrurile să vină de la sine – e mai bine aşa oare ? Nu cred. Mereu am fost de părerea că cu cît mai clar ceri şi cu cît mai mult vrei, cu atît probabilitatea ca dorinţa ta să devină realitate creşte.

Sună urît cuvîntul „a cere”, dar probabil unica modalitate de a te pune la curent pe tine însăşi cu ce anume îţi doreşti.  Şi nu.. nu ceri de la tata sau de la mama, ceri de la tine – şi de cele mai multe ori îţi reuşeşte. E atît de simplu.

De mîine încep să cer, pentru că de mult nu mi-am dorit ceva. Wishlist-urile mele se vor completate, agenda mea se vrea umplută cu planuri, visurile mele se vor realizate.

Atunci cînd începem să ne concentrăm prea mult pe lucrurile inutile uităm să trăim pentru noi. Şi ce se întîmplă ? Repetăm prea des cît de ocupaţi suntem şi ajungem să trăim o viaţă superficială – sufletul nostru moare de foame. Şi uite şi soluţia, laşi totul la o parte şi visezi. Te vezi acolo unde vreai să fii, îţi pui ţeluri înalte şi îţi doreşti din tot sufletul.  Tu cînd ultima dată ai făcut ceva exclusiv doar pentru tine ?

Nu ne oprim aici, mergem mai departe, ne dorim mai intens, realizăm mai mult !

5 comentarii

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

