Ritualul de îngrijire a feţei sensibile

Din fericire faţa sensibilă nu este foarte problematică în sezonul cald. Şi pentru că o „nenorocire” nu vine singură, cei care se confruntă cu această problemă sunt predispuşi la un ten uscat.


M-am învăţat din propriile greşeli şi mi-am dat seama ce e mai bun pentru tenul meu. Am dat-o în bară cu tot felul de produse necunoscute şi mi-am învăţat lecţia – cu tenul feţei nu-i de joacă.

Cîteva reguli care trebuie respectate !!

  • Spală faţa în fiecare dimineaţă cu apă mai mult rece decît caldă
  • Procesul de demachiere trebuie să aibă loc lent pe liniile feţei
  • Nu folosi produse de marcă „necunoscută”
  • Investeşte în îngrijirea tenului
  • Demachierea şi aplicarea tonicului este o necesitate înainte de culcare
  • Nu evita zona gîtului şi a decolteului
  • Foloseşte produse anume pentru vîrsta ta
  • Nu te ghida după sfaturile bunicii, prietenei, mamei – tu îţi cunoşti cel mai bine tenul
  • Nu folosi scrab – maxim o dată la 2 săptămîni

Deci, eu recomand să acordaţi mare atenţie tenului, pentru că îngrijirea de azi – rezultatul de mîine. Deasemena fiţi atente la alimentaţie, mai puţine produse picante şi cît mai multe fructe şi legume de sezon.

Totuşi nu sunt de părere că ar trebui de aruncat cu banii pe tot felul de produse. Eu folosesc Garnier – perfect pentru pielea tînără. Demachiantul şi Tonicul sunt pentru piele normală/mixtă, dar crema hidratantă (care o folosesc în timpul zilei, mai puţin vara) este anume pentru pielea sensibilă.

Desigur mărci precum Vichy sunt considerate mai bune, dar pilea noastră tînără nu e chiar atît de pretenţioasă. Faptul că nu avem riduri şi că arătăm bine fără pic de make up este marele nostru avantaj.

A woman has the age she deserves. 
Coco Chanel 

4 comentarii

Filed under Feel the beauty!

4 responses to “Ritualul de îngrijire a feţei sensibile

  1. Sfaturil tale sunt geniale!!!

Lasă un răspuns

