Despre vînzătoarea de ceai

Ori de cîte ori trec pe drumul spre aleea de pe Dacia nu pot să nu intru la doamna care vinde ceai. Atît de multă plăcere şi dispoziţie bună îmi aduce această persoană că uneori mă surpind cîtă energie pozitivă îţi poate transmite o doamnă străină.


Obişnuiam să-mi iau ceai de la ea încă de cînd eram clasa a 6-a, pe la pauze reuşeam să fugim cu fetele şi să ne deşteptăm cu o cafea de dimineaţă sau să ne încălzim cu un ceai. Se pare că de pe atunci tare s-a ataşat de mine şi mă tot întreba diverse lucruri. Amuzant e că vorbeşte doar în rusă – limbă pe care nu o cunosc practic deloc (nu mi-am dat interesul să o ştiu).  Conversaţiile noastre erau amuzante, dar mereu reuşeam să ne înţelegem. Cu atîta căldură mă întîmpina că mai mare îmi era plăcerea să trec pe la ea chiar dacă nu aveam chef de ceai la moment. Au trecut deja 5 ani şi ceva şi ea tot îmi zîmbeşte cînd trec pe lîngă buticul ei şi spune la toată lumea cît de mică eram nu demult şi uite cum am crescut acum.

Azi treceam pe Dacia şi întîmplător am văzut-o, nu aveam chef de ceai – era suficient de ceai, doar m-am oprit să o salut. Mi-a răspuns la fel de binevoitor ca de obicei şi mi-a părut bine că nu am mers mai departe fără să mă opresc la ea.

E plăcut să cunoşti aşa oameni, care chiar fiind străini emană o căldură, o energie pozitivă.

Să fim mai simpli, mai binevoitori, mai deschişi cu cei din jur !

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

