Învaţă să spui NU

Cu siguranţă vă aduceţi aminte de filmul „YES MAN” – era vorba de un bărbat care de ceva timp nu spunea DA la oportunităţile care veneau în viaţa lui. Uite că am ajuns în situaţia să spun de prea multe ori DA. Şi cum excesele nu sunt binevenite niciodată, am căzut în cealaltă extremă. Am uitat să-mi spun DA mie.

Am ajuns să mă grăbesc mereu şi să pierd esenţialul din lucrurile cu adevărat importante, să priotitizez lucruri inutile şi să pun pe planul doi cele valoroase. Dacă vin în cîteva minute să dau o mînă de ajutor, dacă merge deseară la party, dacă o să pot mîine, dacă, dacă, dacă. Am ajuns să spun de prea multe ori DA. Doream cu adevărat să fac toate acele lucruri ? Sau era o obişnuinţă de teamă să nu ratez ceva sau să supăr pe cineva ?

Cred că e suficient, că e timpul să fac o schimbare – de data asta benefic pentru mine. Să învăţ să priotizez lucrurile, unde familia va sta acolo sus – în vîrful piramidei şi tot lîngă ea scopurile mele în viaţă. În concordanţă cu aceste 2 lucruri importante voi învăţa să iau decizii.
Există persoane care sunt mereu acolo pentru tine, dar deseori ignorăm acest lucru şi îi plasăm pe un piedestal mai sus pe cei care nu merită.

Devine uneori mai greu să înveţi să spui NU decît să spui DA. Sau poate partea cu adevărat dificilă este luarea unei decizii care ţine întrutotul de dorinţele, scopurile şi priorităţile noastre.

Mai mult DA pentru sufletul nostru, pentru că şi el uneori are nevoie de puţină consolare din partea noastră.

1 comentariu

Filed under Get inspired!, Old posts

One response to “Învaţă să spui NU

  1. olea

    bravo soro,sa ma pui mereu pe primul plan…ca sunt o particica din inima ta:P!!

Lasă un răspuns

