În Rai la Wellness pentru 90 minute

Încă o vizită în cabinetul cosmetologic al Doamnei Mariana Balea, doar că de data aceasta am avut plăcerea să am parte de un ritual care mi-a făcut o piele de bebeluş. Nu mi-am spulberat aşteptările pentru că senzaţiile timp de 90 minute au fost incredibile.


Mai înîi mi s-a examinat tenul, avînd pielea excesiv de sensibilă cu tendinţe spre uscare am primit îngrijirea respectivă. Totul a mers pe paşi, mai întîi aplicarea demachiantului cu mişcări după liniile feţei – foarte finuţ şi plăcut, după care aplicarea tonicului pentru împrospătare, mai apoi înlăturarea acestuia cu apă călduţă.
Mi-a povestit mai multe secrete: ce măşti să fac anume pentru tipul pielii mele, cît de des, cum se aplică. Mi-a făcut o mare plăcere să o ascult în timp ce îmi masa lent faţa. Nimic mai relaxant decît un masaj facial realizat de mîinile catifelate a doamnei Mariana Balea în timp ce pe background suna o muzică relaxantă.
După şedinţa respectivă am ieşit mulţumită, cu un ten fin ca de bebeluş, cu mintea relaxată şi cu o atitudine mai grijulie faţă de tot procesul de îngrijire. Mi s-a spus că atunci cînd aplic orice mască să nu uit de zona gîtului şi cea a decolteului, care din păcate îmbătrinesc mai repede decît alte zone ale corpului.

Un mare mulţumesc Doamnei Mariana Balea şi Centrului de frumuseţe Wellness Land.

Am fost, mi-a plăcut, mă mai duc !

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

