Despre lăptişorul de la Garnier

Nu ştiu dacă am remarcat vreodată pe blog faptul că am pielea excesiv de sensibilă şi foarte puţine produse cosmetice îmi convin. Pe lîngă faptul că e sensibilă, în anotimpul rece se usucă foarte mult. Atunci cînd aleg un produs pentru faţă îmi ia ceva timp pînă îl aleg. În dependenţă de calitatea acestuia faţa mea dă reacţii adverse. To ce conţine alcool îmi irită pielea şi o înroşeşte.

În sfîrşit am descoperit lăptişorul perfect pentru tenul meu. Are o textură fină, miroase frumos şi nu îmi irită pielea feţei.
Acest lapte demachiant înlătura rapid machiajul lăsînd o senzaţie plăcută. Surpinzător am optat pentru cel din extract de strugure, pentru ten mixt – l-am considerat mai potrivit, şi nu pentru cel din extract de trandafir pentru ten sensibil-uscat.

Persoanele care au probleme cu sensibilitate excesivă le recomand să încerce acest produs de la Granier – fiind la un preţ avantajos îl găsiţi în orice farmacie.

O zi frumoasă în continuare !

6 comentarii

Filed under Old posts

6 responses to “Despre lăptişorul de la Garnier

  1. Chiar am dificultati in alegerea produselor pentru pielea mea si chiar te rog. Multumesc!

  2. Diana, cum o să am puţin timp o să scriu despre ritualul meu de îngrijire a tenului. Chiar necesită atenţie mai multă decît tipul de piele normal sau mixt.

  3. La mine pielea e la fel de uscata si capricioasa. Da reactii la diverse produse si ti-as fi recunoscatoare daca ai posta un articol in care sa redai toate produsele care le folosesti in ingrijirea pielii! Poate ma inspir si incerc si imi gasesc ceva potrivit pe pielea mea. Multumesc!

  4. Eu zic mersi ca mi-am gasit laptisorul perfect pentru tenul meu..🙂

  5. depinde tare mult de piele) pentru mine nu e bun)

Lasă un răspuns

