Despre Cartea Mihaelei Bilic Part 2

Am decis să vă intrig mai mult cu respectiva carte „Trăiesc deci mă abţin” şi am revenit cu partea a doua de impresii.

Iată ce am mai aflat:

Ciupercile conţin puţine calorii, dar sunt bogate în proteine. Deci, sunt recomandate în curele de slăbire.

Broccoli conţine cel mai mult fier dintre toate legumele. Leguma nr 1 anti-cancer

Para previne pofta de dulce

Bananele conţin amidon, cu cît banana este mai coaptă cu atît indicele caloric este mai mare.

Fructele din compot sau conserve îşi pierd efectul benefic al fibrelor – deci îngraşă mai tare.

Caisele şi bananele continuă să se coacă chiar dacă au fost culese, pe cînd ananasul şi piersicii – nu.

Ananasul se mănîncă proaspăt – nu conservat sau din compot

Fraza care m-a şocat: „Fructele intră în categoria DESERT şi trebuie consumate mai rar

Cu cît urina este mai concentrată cu atît organismul are mai mare necesitate de apă

Alcoolul produce deshidratare

Consumul moderat de cofeină este recomandat în curele de slăbire

Consumul regulat de roşii îmbunătăţeşte digestia, împiedică deshidratarea, este tonic pentru ficat

„Aţi avut vreodată curiozitatea să vă priviţi în oglindă atunci cînd mîncaţi ? Dacă nu, încercaţi şi o să vă treacă pofta.”

„Nu mîncaţi niciodată tot din farfurie, faceţi un obicei din a vă demonstra că sunteţi suficient de puternici ca să lăsaţi 10 % din mîncare neatinsă.”

„Cu cît mîncarea este mai puţin pregătită termic cu atît este mai sănătoasă”

„Zahărul dă dependenţă, deci înlăturarea lui e la fel de grea ca şi renunţarea la un drog”

La 42 de ani Mihaela Bilic arată senzaţional – dovada vie că avînd grijă de sănătatea ta te păstrezi în formă ani buni.

Apropo, dacă doriţi să citiţi cartea respectivă o am în format electronic. Lăsaţi ca mesaj adresa de e-mail şi cînd am timp liber o să am grijă să vă expediez cartea respectivă.

Fiţi frumoase fetelor, iubiţi-vă !

19 comentarii

Filed under Uncategorized

19 responses to “Despre Cartea Mihaelei Bilic Part 2

  1. ”Sanatatea are gust” vreau sa mi-o procur.
    Dar trăiesc deci mă abțin aș putea să ți-o trimit, dsigur.
    O zi frumoasă

  2. Gabriela

    Te rog din suflet,daca ai cartea Sanatatea are gust in format electronic sau Traiesc deci ma abtin,,, daca poti sa mi le trimiti si mie. Traiesc in strainatate si nu pot sa comand din Romania. te rog din suflet.
    Multumiri.
    gabrielabanc@yahoo.com

  3. Abia astept sa o citesc si eu.. O sa dau o raita prin librariile de aici poate am noroc🙂

  4. Ganduri de studenta

    Nu, n-o am. Probabil există și în format electronic, însă n-am căutat. Atunci când citesc o carte îmi place s-o am în mână.🙂 Anul trecut, când am mers în librărie după „Trăiesc deci mă abțin” mi-a sclipit în priviri „Sănătatea are gust” a Mihaelei Bilic, care este mult, mult mai voluminoasă (640 pag.) și despre care nu știam nimic până în acel moment. Am zis că o pun pe lista de așteptare. Când o voi avea o voi citi și eu. Iar dacă ai posibilitatea o poti comanda online cu ridicarea comenzii în România aici http://www.curteaveche.ro/Sanatatea_are_gust-3-1314 SAU solicit-o pe http://www.bestseller.md/ în RM (eu m-am uitat pe acest site însă văd că n-o au).

  5. Ai cartea „Sanatate are gust” ? Tare as vrea sa o citesc si eu..🙂

  6. Ganduri de studenta

    „Trăiesc, deci mă abțin” este una dintre cărțile preferate din biblioteca mea. O răsfoiesc de fiecare dată cu interes. Mi-a făcut plăcerea să o fac cadou și unor prietene dragi. Acum atenția mea este îndreptată spre o altă carte de-a Mihaelei Bilic – „Sănătatea are gust” cu un conținut destul de vast. Poftă bună la lectură – așa cum spune Mihaela Rădulescu în prefața cărții „Trăiesc, deci mă abțin”.🙂

  7. Cu siguranţă o roşie nu te va scăpa de cancer in timp ce mănînci toată ziua doar fast food. Ideea e că stă la baza unei alimentaţii sănătoase.
    Deci ce sfătuim noi ? Echilibru🙂

  8. Vroiam să știu și opinia altei cărți, că asta cu legumă sau fruct e o mare contrazicere în domeniu.

    Eu tot învârtindu-mă și documentându-mă, o includ la fructe. Sunt multe alte legume mai bogate în vitamina A și C, care în plus au mai multe fibre și sunt mai sățioase. Cancerul se previne cu o alimentație per total, nu cred în alimente vindecătoare; dacă mănânci nesănătos, dar o roșie pe zi sau un măr, doctorul tot așteaptă la colț.

  9. oxana

    Transmite-ti si mie va rog cartea, a_rachiu@yahoo.com, merci anticipat.

  10. Imi place ca v-am trezit interesul🙂

  11. Anonim

    house_dance_club_mix@yahoo.com vreau si eu te rog, multumesc

  12. Anonim

    nicole_aniri@yahoo.com, si mie :))) Multumesc!

  13. Mulţi încă discută asupra faptului dacă roşia este un fruct sau o legumă. Aşa că depinde.. Dar se cunoaşte că e bogată în Vitamina A şi C plus că previne şi cancerul.. Aşa că nu vei greşi consumînd-o – chiar REGULAT !

  14. Faza cu rosiile nu se bate cap in cap cu faza cu fructele? Pana la urma rosia e fruct… ori o consumi cu moderatie, ori regulat.

  15. alina

    alinaveverita@gmail.com , trimitemi-o si mie , te rog muult! mersi!

Lasă un răspuns

