A day in my life (1)

Şi eu ca toate persoanele cu blog (nu-mi permit să-mi zic bloggeriţă) mi-am zis să fac un astfel de post. Cam cum a decurs ziua de 18 iulie în viaţa mea aflaţi imediat. Şi pentru că a fost o zi de vară devine automat una deosebită.
Mi-am început dimineaţa la ora 09.00 cu un mic dejun sănătos –  Activia Natur la care am adăugat nişte banane pentru savoare. Eram plină de energie în ciuda faptului că m-am sculat destul de devreme pentru o zi de vară. Am continuat să citesc cartea care mi-am procurat-o cîteva zile în urmă la jumătate de preţ de la Diverta – Bărbaţi care urăsc femeile. Nu e tocmai genul meu de carte, dar îmi place – mult mister care abia aşteaptă să fie descoperit. După care mi-am alintat sufleţelul cu nişte povestiri siropoase din „Supă de pui pentru femei” – ediţia numărul 2. Nu obişnuiesc să plîng nici la filme nici la cărţi, dar povestioarele respective îmi ajung la inimioară şi nu mă pot opri din citit.

Mi-am verificat „Goal list for today” – pe care în sfîrşit l-am creat şi am realizat că azi este una din zile pe care mi-o dedic totalmente mie.

Pe azi plănuiam cu fetele să ne ducem la Tres metros sobre el cielo, dat fiind faptul că miercuri e promoţie Moldcell – două bilete la preţ de unul. Filmul trebuia să înceapă la 19.00, dar ne-am dus mai devreme pentru a lua bilete. Mare ne-a fost uimirea cînd ni s-a spus că nu mai sunt bilete – nici cu promoţie nici fără. Am zis că dacă tot am ieşit măcar să mîncăm ceva bun. Ne-am dus la Don Taco – locul ideal pentru ceva bun de păpat servit de chelneri foaaaarte amabili. Tortillas şi tot felul de bucate mexicane sunt geniale cînd ai chef de ceva picant. Mi-am luat o îngheţată pane care a fost pe atît de mare pe atît şi de bună. Am discutat despre planurile noastre măreţe pe vara asta avînd ca background muzică spaniolă.

Am realizat că era deja 18.45 ora cînd trebuia să mă văd cu Diana să-i dau invitaţiile promise la Wellness Land. După ce am discutat cu fetele despre presupusa vacanţă la mare la care sperăm să avem parte ne-am plimbat pînă la Botanica pe jos pentru că era vreme perfectă. Aşa credeam noi pînă a început a ploua🙂

La ora 21.00 eram deja acasă şi m-am schimbat repejor ca să mă duc să fac jogging. Îmi închei ziua respectivă cu o postare pe blog şi mă duc să mai răsfoiesc puţin „Supă de pui pentru sufletul femeilor”.

Un somn cît mai uşor şi nu uitaţi respectul pe care îl ai tu pentru tine se reflectă în ochii celorlalţi. 

Love

Carolina

4 comentarii

Filed under A day in my life!

4 responses to “A day in my life (1)

  1. olga

    bravo carola….toata ziua te-ai odihnit:)

  2. Desigur..🙂
    Mi-a făcut plăcere de cunoştinţă..

  3. Oau, fac si eu parte din ziua ta!

Lasă un răspuns

