Învață să valorezi viața..

Mă tot gîndeam zilele astea la cît de norocoși suntem și la cît de tare ne place să ne complicăm existența. Ce-ar fi dacă am lăsa la o parte pentru o zi toate prejudecățile, principiile ? Ne place să supraanalizăm lucrurile și deseori esența cu adevărat valoroasă se pierde. Ca un exemplu ar fi situația din ziua de azi și cît de mult a luat amploare toată tehnologia și invențiile. Oamenii au început să valoreze mai mult timpul petrecut cu prietenii virtuali de pe internet decît o cină în familie. Ceea ce vreau să spun este că lucrurile cu adevărat importante sunt chiar sub ochii noștri zi de zi. Am realizat cît de norocoasă sunt și cît de mult îmi plăcea să nu observ acest lucru. Preferăm să ne plîngem de ce nu ne ajunge, decît să prețuim ceea ce avem. Dacă vrei să vezi cît ești de bogat – numără lucrurile pe care le ai fără să fi dat vreun ban pe ele. Pe cind tu îi faci mofturi mamei despre mîncarea cu cartofi pe care tu atît de mult îi detești – cineva ar fi fericit să mănînce o felie de pîine, pe cînd tu te consideri nefericit că te-a părăsit iubita – cineva trăiește de 10 ani fără ambii părinți..


Mi s-au întîmplat o droaie de lucruri luna aceasta care m-au făcut să realizez cît de minunată este viața. Și chiar dacă mulți spun că înveți să prețuiești viața doar atunci cînd pierzi pe cineva drag sau ai vreo boala incurabilă – eu am învățat să o valorez încă de mult timp înainte – și anume din lucurile mici care-mi fac viața cu adevărat minunată.

Love

Carola

1 comentariu

Filed under Get inspired!, Old posts

One response to “Învață să valorezi viața..

  1. olga

    i like it

Lasă un răspuns

