Despre edițiile Health & Beauty

M-am tot gîndit cum să denumesc acest post, dar într-un final am optat pentru varianta cea mai sugestivă. Am povestit în posturile anterioare despre fiecare ediție în parte, dar m-am axat prea mult pe detalii și am uitat să menționez unele lucruri cu adevărat importante.
Cum am aflat de Health & Beauty BLOGspot ?
Era o zi ca oricare alta în care mă mai uitam pe facebook ce mai e nou și uite că-mi scrie o cunoscută – Ia și aplică aici, știu că ai blog de frumusețe și ai putea să încerci. Nu eram foarte sigură despre ce este vorba, dar am deschis link-ul respectiv și au durat cîteva minute pînă să mă dezmeticesc că este vorba despre întîlniri ale fetelor cu blog. Nu am ezitat mult și am aplicat – mi-am zis că n-am ce pierde.  Au trecut cîteva zile și am primit un mesaj că am fost selectată pentru ediția numărul 2 Health & Beauty BLOGspot (la ediția nr 1 nu am participat pentru că încă nu știam de proiectul respectiv). Mi s-a scris că sunt așteptată în cafeneaua X la ora Y, devenisem destul de curioasă..
Ce s-a întîmplat la a doua ediție Health & Beauty BLOGspot ?
Eram foarte confuză atunci cînd intrasem în cafeneaua unde avea să aibă loc întîlnirea, nu cunoșteam pe nimeni și nici măcar nu știam foarte bine despre ce este vorba. Așa am făcut cunoștință cu 11 fete minunate și în special cu Doina Cernavca. Mi-a creat impresia de o persoană puternică și autoritară, dar totodată feminină și plină de farmec.
Am savurat niște feliuțe de cheesecake cu un ceai delicios de fructe și între timp ni se prezenta faimosul brand de lacuri de unghii Ciaté

Am încercat chiar în acele momente și mi s-a părut extrem ușor de aplicat. Ceea ce m-a încîntat este faptul că s-a uscat foarte repede oja pe unghii, deci nu mai riscam să îmi stric manichiura atunci cînd mă grăbesc undeva. Vizitați pagina lor de facebook pentru a vă convinge de nuanțele minunate din colecția lor.

http://www.facebook.com/CiateMoldova

Am fost foarte fericită atunci cînd am fost selectată și pentru ediția nr 3, am fost ultima aplicantă și chiar îmi doream din tot sufletul să fiu particip și de data aceasta. Cel mai minunat la aceste întîlniri este că niciodată nu știi de dinainte despre ce va fi vorba de data aceasta. La ediția a 3-a am fost întîmpinate de o domnișoară cu niște bucle fenomenale și am bănuit că este vorba despre produse pentru păr. Așa am făcut cunăștință cu brand-ul Farcom care conține produse de îngrijire a părului la un preț accesibil, dar la o calitate superioară. Mi-am confirmat aceste lucruri atunci cînd am încercat uleiul pentru fire rebele de la Farcom. Efectul – un păr mai mătăsos și au revoir fire rebele. Și nu doar – condiționer de păr, șampon, mască regeneratoare, fixator de păr – toate de o calitate profesionistă. Convinge-te și tu
http://www.facebook.com/FarcomMoldova

Nu mică mi-a fost mirarea atunci cînd la ediția nr 4 am fost la o sală de sport – și anume Wellness Land. O oră de step aerobică cu o antrenoare super amuzantă și plină de energie. Chiar mi-a ridicat moralul și abia aștept să mai am parte de astfel de ore de fitness. În iulie voi savura din plin o lună de sport la Wellness Land.
http://www.facebook.com/wellnessland.md

Health & Beauty BLOGspot a luat o pauză de săptămînă pentră că Doina e puțin ocupată cu organizarea marelui eveniment aniversar Clubul Nostru avînd-o ca invitată pe Andreea Marin-Bănică. Deja mi-am luat bilet și am convins-o și pe sora și pe mătușa să vină pentru că va fi ceva inedit. Pe 5 iulie vă aștept și pe voi la Clubul Nostru. Grăbiți-vă să procurați bilete. Detalii despre eveniment aici: http://www.facebook.com/clubulnostru.

Abia aștept următoarea ediție Health & Beauty BLOGspot și țin pumnii să fiu din nou selectată.

O seară frumoasă..

Love

Carola

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Despre edițiile Health & Beauty

  1. Multumesc de remarcă !

  2. olga

    foarte bun post…..p.s. doar ca nu se zice „o cunostinta”-dar o „cunoscuta:)…

Lasă un răspuns

