Maxi skirt.. Wanna buy ?

Recent mi-am cumpărat o maxi skirt, văzusem pe toate fashion blogurile că e trendy şi chiar îmi făcusem planuri unde o voi purta şi cu ce o voi asorta. Cînd am probat-o stătea destul de bine, totuşi mai tîrziu am realizat că nu prea mă avantaja şi îmi părea extrem de rău. Îmi place extrem de mult, dar nu e pentru mine. Deci am decis să mă despart de ea. Am procurat-o cu 500 lei, o dau în jumătate – 250 lei. Cei interesaţi pot să scrie.

Culoarea – albastru închis
Mărimea – S (dar e perfectă şi pentru M)

Inspiră-te:
http://www.chictopia.com/maxi-skirt-1257/trend

Love

Carola

Lasă un comentariu

Filed under Old posts

Lasă un răspuns

